Drømmen er komplett❤️

Åhh!!! Snart er hun her, tenk på det❤
Og godt at du gar det så fint! Nyt siste tiden og hent inn litt krefter :D
 
Tusen takk for det!❤️ Tenker på deg og håper virkelig at det klaffer for dere snart ❤️
Tusen takk :Heartred "56th time's a charm" er det ikke det det heter da :hilarious:
 
UKE 39+0❤️
10 dager igjen til termin!:dummy1:
Nå føles det nesten som om tida står stille og hvis vi må vente i det lengste kan det være hele tre uker til hu er her, men det håper jeg så absolutt ikke.
Har ikke noen spesielle antydninger på at hun vil komme før i og med at jeg merker svært lite til kynnere og modningsrier. Men er jo ikke alle som merker så mye på forhånd og plutselig starter det hele så alt kan jo skje.
Nei, vi får nok bare smøre oss med tålmodighet:)

Formen er fortsatt fin selv om jeg er noe hoven i bein og hender og særlig den ene hånda er vond spesielt på natta og om morgenen og medfølgende dovne fingre. Så er jeg på do opptil fire ganger om natta:joyful:

Så nå er det bare å få tida til å gå så lenge før lille skatten vår kommer :Heartpink:cat:

Ønsker deg en veldig fin dag!:happy:
 
UKE 39+0❤️
10 dager igjen til termin!:dummy1:
Nå føles det nesten som om tida står stille og hvis vi må vente i det lengste kan det være hele tre uker til hu er her, men det håper jeg så absolutt ikke.
Har ikke noen spesielle antydninger på at hun vil komme før i og med at jeg merker svært lite til kynnere og modningsrier. Men er jo ikke alle som merker så mye på forhånd og plutselig starter det hele så alt kan jo skje.
Nei, vi får nok bare smøre oss med tålmodighet:)

Formen er fortsatt fin selv om jeg er noe hoven i bein og hender og særlig den ene hånda er vond spesielt på natta og om morgenen og medfølgende dovne fingre. Så er jeg på do opptil fire ganger om natta:joyful:

Så nå er det bare å få tida til å gå så lenge før lille skatten vår kommer :Heartpink:cat:

Ønsker deg en veldig fin dag!:happy:

Lykke til med innspurten og fødsel ❤️
 
Så spennende tid i vente!! Masse lykke til i innspurten ❤ plutselig er hun er!
 
Jeg kommer seriøst ikke over hvor fort det svangerskapet ditt hat gått altså:wideyed:❤️ Tenk at hun er her snart! Masse lykke til med siste innspurt!❤️
 
Jeg kommer seriøst ikke over hvor fort det svangerskapet ditt hat gått altså:wideyed:❤️ Tenk at hun er her snart! Masse lykke til med siste innspurt!❤️
Tusen takk for det❤️
Ja, nå er det ikke lenge før hun er her:love7

Håper det går bra med deg og jentene dine ❤️❤️
 
40+3 OG TERMINDAG❤️
Da har termindagen endelig kommet selv om det ikke er noe tegn til baby å se og det regnet jeg selvfølgelig ikke med heller, er forberedt på å gå over tida.
Har de siste ukene hatt en del mensmurringer etter dobesøk om natta og nå også på dagen, har også en del mere kynnere enn vanlig men ikke direkte vonde. Noe nedpress og en aktiv baby som klemmer og trykker på nerver osv, så det gjør rent vondt noen ganger:wacky::p
Nå er jeg så innstilt på at babyen skal komme denne uka i og med at mannen og jeg har gjetta samme dag også, så er redd jeg blir skuffa om jeg går mye over.
Har prøvd en del kjerringråd, men ingen har funka enda, så babyen kommer vel når hun vil ha bursdag tenker jeg:queen
Litt tøft er det å være høygravid i denne varmen, men sånn er det vel sikkert for folk flest også.
Godt hver dag er en dag nærmere målet:love7

Ha en veldig fin dag!❤️
 
Sender masse fødestøv❤️Ja, denne varmen er ikke så lett når man er gravid:hilarious:
 
Oi termindato allerede :) Lykke til!! Snart er hun her ❤️❤️
 
Oi termindato allerede :) Lykke til!! Snart er hun her ❤️❤️
Tusen takk❤️
Ja, snart er hun hos oss, veldig uvirkelig!:love7

Sender litt ekstra fruktbarhet over til deg nå, håper dere lykkes snart med prøvingen❤️
 
Håper hun bestemmer seg for å dukke opp snart!❤ uansett er det kun snakk om noen dager til!! Masse lykke til :woot:
 
Back
Topp