Drømmen er komplett❤️

Du er sinnsykt tøff som enda står i jobb! I salute you!
Håper det ordner seg med 3D-UL, og ønsker dere også lykke til framover <3
Tusen takk ❤️
Det går faktisk overraskende bra, men merker jeg blir sliten av mye bøy og tøy, så spørs om det blir en gradert sykmelding snart. Glad jeg kan jobbe i disse korona-tider:)
3D ultralyden ble avlyst igjen, så da ser det ut til at det ikke blir noe av det. Da får vi bare glede oss til å få en skikkelig fin overraskelse når lille skatten kommer til verden:Heartpink:cat:
Håper det går bra med deg❤️
 
UKE 29+4❤️
Her kommer det en liten oppdatering:)
Da ble det faktisk til at jeg fikk en time på en annen klinikk i dag og fikk se lille, skjønne jenta vår på 3D ultralyd ❤️ Da det er innført strenge regler, fikk ikke mannen min vært med, men han fikk se bilder. Det blir litt mere virkelig når vi kan se henne på bilder nå, så får vi en liten forestilling om hvordan hun vil se ut❤️

Ellers har jeg nå blitt sykemeldt 50% pga vondt bekken og blir fortere sliten merker jeg.

Ellers begynner ting å komme mere på plass, vi har fått stellekommode og alt det andre er her. Nå mangler jeg bare litt småtterier på apoteket og noe mere klær. Men har hørt rykter om at vi vil få en del klær, så spørs om jeg ikke bør kjøpe mere nå:D

Håper det er bra med deg som leser❤️
Ha en riktig fin dag og god påske!:chicken::happy:
 
UKE 32+0❤️
Det er nesten sprøtt hvor fort tida går nå! Kun 59 dager til termin og ca 8 uker igjen! Syntes at ukene flyr forbi, selv om jeg til tider lengter veldig etter henne ❤️ Men håper hun holder seg i magen flere uker til.
Var hos jordmor denne uka og snuppa ligger fortsatt med hodet ned slik som sist og SF-mål helt innafor normalen:) Ellers merker jeg mye liv fra henne om dagen og med masse bevegelser som sees utenfor magen:D
Nå jobber jeg som sagt 50% og det håper jeg på å gjøre frem til ferie og permisjon om 4 uker. Det er mere krevende å jobbe nå, men heldigvis får jeg tilrettelagt på jobben.

Kynnere har jeg ikke merket noe til enda, eller så har jeg ikke visst at det har vært kynnere. Ellers skal jeg ikke klage, en må jo ha litt småtterier særlig på slutten, men føler meg veldig heldig. Fødselen har jeg bestemt meg for å ikke grue meg til.

Nå har vi omtrent alt klart for veslemor, så eneste som er å gjøre er å pakke fødebagen sånn 3-4 uker før termin, vaske babytøy og sette frem seng, vogn og krybbe. Så må jeg kjøpe noen ting på apoteket og bleier.

Ønsker deg en veldig god dag og helg!❤️
 
Last edited:
UKE 34+5 offisielt høygravid❤️
Nå er det kun 40 dager igjen til terminen og jeg er altså offisielt høygravid og i 8.måned i følge helseoversikt-appen:)
Babyen er ca 2300-2500 gram nå og ca 42 cm, masse bevegelser for tida som sees utenfor magen og hikker 2-3 ganger om dagen:):Heartpink Føler meg nærmere og nærmere henne.

Det merkes noe at jeg har blitt større nå, men får på meg skoa uten for mye pust og pes, sover godt om nettene selv om jeg er på do ca tre ganger om natta, går fint 30-minutters turer og er i jobb til ut neste uke. Må tisse ofte om dagen da og særlig når jeg skal begynne å gå litt:hilarious:
Så alt i alt føler jeg meg veldig heldig! Og om det så skulle bli slik at jeg merker mere ubehageligheter nå, er det jo ikke rart siden det går mot slutten.
Noen ganger klarer jeg nesten ikke å vente med å se henne!:Heartpink:dummy1:

Legger ved et magebilde (føler jeg ser større ut i virkeligheten da:p)

Ha en fin dag!❤️
 

Vedlegg

  • IMG_20200507_103422.jpg
    IMG_20200507_103422.jpg
    38,5 KB · Visninger: 94
UKE 34+5 offisielt høygravid❤️
Nå er det kun 40 dager igjen til terminen og jeg er altså offisielt høygravid og i 8.måned i følge helseoversikt-appen:)
Babyen er ca 2300-2500 gram nå og ca 42 cm, masse bevegelser for tida som sees utenfor magen og hikker 2-3 ganger om dagen:):Heartpink Føler meg nærmere og nærmere henne.

Det merkes noe at jeg har blitt større nå, men får på meg skoa uten for mye pust og pes, sover godt om nettene selv om jeg er på do ca tre ganger om natta, går fint 30-minutters turer og er i jobb til ut neste uke. Må tisse ofte om dagen da og særlig når jeg skal begynne å gå litt:hilarious:
Så alt i alt føler jeg meg veldig heldig! Og om det så skulle bli slik at jeg merker mere ubehageligheter nå, er det jo ikke rart siden det går mot slutten.
Noen ganger klarer jeg nesten ikke å vente med å se henne!:Heartpink:dummy1:

Legger ved et magebilde (føler jeg ser større ut i virkeligheten da:p)

Ha en fin dag!❤️
Heldig du, høres ut som jeg har løpt maraton når jeg har på meg sko...stillingen er også ufattelig snål:hilarious::hilarious:Nydelig mage!!!❤️
 
Heldig du, høres ut som jeg har løpt maraton når jeg har på meg sko...stillingen er også ufattelig snål:hilarious::hilarious:Nydelig mage!!!❤️
Ja, altså jeg merker det jeg også, men litt opp og ned i graden:joyful:
Tusen takk for det❤️
 
Herlig!! Gratulerer som høygravid, og sp fin mage❤ snart er du i mål!:woot:
 
Nei, det går veldig fort nå! Bare 6 uker til +/-:D
Er ikke lenge for deg heller:) Håper du er i form❤️ Når er terminen?
Termin 7 juli, så 8 uker ish. Føler det er en evighet til da, har fått bekkenløsning som viser seg å være helt jævlig. Men det går bra ellers, føler ikke jeg kan klage. Litjmor er jo sterkt ønsket❤️
 
Termin 7 juli, så 8 uker ish. Føler det er en evighet til da, har fått bekkenløsning som viser seg å være helt jævlig. Men det går bra ellers, føler ikke jeg kan klage. Litjmor er jo sterkt ønsket❤️
Uff, ikke noe godt med skikkelig bekkenløsning:facepalm: Håper du blir bedre og at tida kan gå litt fort fremover❤️ Masse lykke til videre!❤️
 
UKE 37+0❤️
Det er nesten litt rart å tenke på at jeg allerede er 37 uker og at det kun er 24 dager til termin!:woot:
Tror det er først nå når det nærmer seg at det begynner å synke inn at lille babyen vår snart er her:Heartpink Føler at ventetiden har vært passelig lang, men ikke for lang heller. Nyter virkelig gravidtilværelsen og føler meg ikke for stor enda. Kynnere har jeg svært lite av. Ellers skal jeg absolutt ikke klage på tilværelsen. Man er så forskjellige som personer, så selv om noen sier at tredje trimester er ille, så trenger det ikke å være like ille for alle, så sånn er det:happy:
Merker at babyen har dårlig plass i magen nå, hun presser beina opp mot ribbeina mine og bevegelsene er mere glidende og ålende liksom. Hodet har forresten også festet seg, så det er godt å vite. Er det noe jeg kanskje gruer meg litt til når det gjelder fødsel, så er det om det skulle blitt hastekeisersnitt eller å revne skikkelig. Så håper på å slippe det.
Om babyen skulle bli født nå, er hun ikke prematur lenger heller og det er veldig betryggende å vite:Heartpink Tenk at inntil 4,5 uke så er hun her!:woot::dummy1:

Da får vi se om jeg rekker en ny oppdatering før fødsel eller hvordan det blir;)

Håper du som leser har det bra og får en veldig god lørdag!❤️
 
Gratulerer med 37 uker og at det ikke er lenge til hun endelig er her :Heartpink
 
Da er målstreken snart her:biggrin:Heartbigred
Fødselen går som den går, de aller aller fleste har en god opplevelse:Heartbigred
Ja, det er sant:) Har egentlig ikke noe fødselsangst og tror det kommer til å gå veldig bra:) Hvordan går det med deg?❤️
 
Back
Topp