Drømmen er komplett❤️

UKE 18+5❤️
I dag har vi vært på ultralyd og i magen gjemte det seg ei blyg lita frøken som skjulte seg godt for oss:D:dummy1: Så måtte gjøre en innsats for å få til noen bra bilder:hilarious: Jeg ble satt to dager tilbake, så den endelige termindatoen er 16.juni:Heartpink
Måtte jo selvfølgelig kjøpe noen jenteklær ved anledningen:)
Er så glad for at alt stod bra til den lille og godt også å få det overstått, for jeg har grua meg litt i tilfelle det skulle være noe, men heldigvis var alt bra!:) Og magefølelsen min og også mannen sin stemte og det var litt moro!:D
Da er det bare å se frem til juni og nye tider.
Gleder meg veldig til fremtiden!:dummy1::Heartpink
 
Gratulere med ei lita jente i magen❤️ Og så godt å høre at alt sto bra til!:D
 
UKE 20+0❤️
Halvveis i dag:D❤️
Nå kjenner jeg liv daglig og på torsdag kjente jeg tre tydelige spark, så jeg skvatt til:hilarious:
Det begynner å bli mye mere virkelig nå etter at vi vet at det blir ei jente, jeg merker liv og får større mage. Babyen er faktisk ca 25 cm nå og det er jo faktisk ikke lite!
Gleder meg til fortsettelsen på denne magiske reisen :Heartpink:cat:
 
Gratulerer med halvveis ❤️❤️
 
Hurra for halvveis! Jeg synes tiden etter uke 20 har gått mye fortere enn tiden FØR uke 20.
Kos deg med lille vennen og bevegelsene i magen.
 
Hurra for halvveis! Jeg synes tiden etter uke 20 har gått mye fortere enn tiden FØR uke 20.
Kos deg med lille vennen og bevegelsene i magen.
Å, så godt å høre! Håper og tror det også blir sånn med meg☺️❤️
Tusen takk for det❤️ Må prøve å nyte graviditeten i en hektisk hverdag☺️
Kos deg med babyen du også❤️
 
Gratulerer så mye med halvveis <3 Fyttirakkern så raskt tiden går for alle andre :hilarious::hilarious:
Tusen takk!❤️
Håper tida går fortere for deg om noen uker også, vi får bare holde i så sitter vi begge plutselig med en liten baby hver:):dummy:❤️
 
UKE 21+0❤️
Nå begynner det å gå litt fortere frem til termin syntes jeg og det er bare 136 dager til!:woot:
Fra uke 19 og frem til nå har det gått ganske fort syntes jeg! Noe som også er betryggende å vite er at om barnet skulle komme om ca 3 uker (noe jeg selvfølgelig ikke håper på), så har det en sjanse for å overleve ❤️

Er så heldig at formen er veldig fin for tida og har ikke problemer med bekkenet, kvalme, halsbrann eller andre plager enn så lenge.
Får nyte det så lenge jeg kan:)
Er fortsatt i 100% jobb, men tenker at om tilrettelegging blir vanskelig og jeg etterhvert får stor mage, vondt bekken osv så vil jeg nok bli noe sykemeldt pga min aktive jobb med mennesker.

Nå koser vi oss på fjellet:cat:
Ønsker deg en riktig god helg!❤️
 
UKE 23+0❤️
Her kommer en liten oppdatering fra meg:cat:
Nå er babyen ca 28 cm og 500 gram, ganske stor! Tanken på at om ikke lenge kan hun overleve om hun blir født for tidlig er også veldig godt å vite. Om babyen blir født mellom uke 25-28, er det hele 90 % sjanse for å overleve.
Men vi håper og tror at hun vil være inne i magen i 4 måneder til:):Heartpink

Nå merker jeg mere i bekkenet og korsryggen særlig etter turer og etter å ha stått en del, men det er ikke for vondt enda heldigvis, så jeg er i full jobb enda og håper på å holde ut ei god stund til. Har vært så sliten i begynnelsen av denne uka, helt unormalt til å være meg, men det er sikkert fordi kroppen har en krevende jobb å gjøre som er å passe på lillemor:dummy1::Heartpink

Vi har fått så masse fint brukttøy og ting fra familien min, så vi er skikkelig heldige!:Heartpink
Så har jeg også kjøpt litt selv, men tror jeg må skjerpe meg fremover da jeg har hørt at man får også masse og mange gjerne gi noe. Så fremover blir det å fikse litt på barnerommet tror jeg:cat:

Ønsker deg en god lørdag og god helg på alle måter!❤️:cat:
 
UKE 25+0❤️
Nå er det bare ca 15 uker til babyen er her og det er egentlig litt sprøtt å tenke på at tida går så fort!:woot: Klarer ikke helt å forestille meg hvordan det vil bli for det føles enda litt uvirkelig, så spørs om det ikke går opp for meg før hun er ute. Vi har jo kjøpt og fått en del ting, så nå mangler vi vel nesten bare kommode/stellebord av slike store ting. Akkurat nå hekler jeg et teppe som skal være på barnerommet og det er så koselig å holde på med litt sånt:Heartpink

Magen har blitt større og nå er det tydelig at jeg er gravid:) Jeg har fått litt vondt i bekkenet særlig ved mye bøying, gåing og ståing. Tror jeg også har fått litt vann i kroppen for føttene har hovnet opp litt, men ikke mye. Utenom det er jeg veldig heldig og er ennå i full jobb:cat:

Ønsker deg som leser en veldig god lørdag!❤️
 
Herremin er du kommet til uke 25 allerede? :wideyed: Så bra at du holder deg i jobb også håper jeg ikke bekkenet og vannet ikke blir for plagsomt ❤️
 
Herremin er du kommet til uke 25 allerede? :wideyed: Så bra at du holder deg i jobb også håper jeg ikke bekkenet og vannet ikke blir for plagsomt ❤️
Ja, det er litt sykt hvor fort tida egentlig går!:woot:
Ja, håper det holder seg litt stabilt fremover. Målet er å jobbe fullt til uke 30, så får vi se om det evt blir noe sykemelding etterhvert :)
 
Gratulerer med 25 uker ❤️
 
UKE 28 OG 3.TRIMESTER❤️
Er litt utrolig og uvirkelig å tenke på at det kun er ca 12 uker til terminen nå!❤️
Det føles liksom som jeg bare er gravid og det er det, men vi skal jo tross alt bli foreldre til en skjønn, liten skatt:dummy1:

Det går fortsatt bra i jobben og jeg jobber fullt enn så lenge. Men må si jeg tar enda mere hensyn til meg seg og babyen nå i disse tider mtp om feks jeg må stelle noen på jobben med korona, så kommer jeg til å ta en risikovurdering mtp sykemelding. Håper vi slipper unna med det på jobben!
Ellers holder mannen min og jeg for oss selv på fritida.

Jeg skulle egentlig på 3D ultralyd denne uka, men pga situasjonen i verden ble den avlyst, så bestilte ny time om ca 1 uke så da får vi se hva som skjer. Ser veldig frem til en eventuell titt på hvordan jenta vår vil se ut❤️

Må si jeg føler meg ekstra følsom som gravid nå særlig de siste dagene. Har vært veldig lite følsom til å være gravid sånn egentlig.
Tenker ikke spesielt på meg selv, men på alle som blir rammet av dette..:(
Håper dette ikke varer alt for lenge..
Min dypeste medfølelse til alle som merker dette ekstra belastende fysisk, psykisk og økonomisk belastende ❤️❤️❤️
La oss ta vare på hverandre og tenke litt på andre enn oss selv i denne spesielle tida❤️
Denne dugnaden skal vi få til!

Ønsker deg som leser en god helg og lykke til med alt❤️
 
Back
Topp