Drømmen er komplett❤️

Helt fantastisk❤️
 
UKE 14+0

Tida går fortere nå etter å ha bikka 12 uker og det er helt greit :) Har ikke vært veldig dårlig, men føler meg bedre nå mtp mat og kvalme.
Noen ganger glemmer jeg at jeg er gravid og det er jo litt morsomt :D Magen har blitt litt større, men syntes vel ikke for de som ikke vet det akkurat, må nok vente noen uker til der.
Gleder meg til å kjenne liv etterhvert og til ultralyd som er i midten av januar, da er jeg 19+0❤️ Har begynt å titte på vogn på nettet, men kommer nok ikke til å kjøpe noe før etter OUL hvis ikke det skulle være salg på noe før den tid da.
Forrige uke la vi ut på insta, så nå vet vel nesten hele verden det :D Vi fikk så mange koselige tilbakemeldinger, så mange som gleder seg med oss, helt rørende ❤️❤️

Ønsker deg en veldig god førjulsdag!❤️
 
UKE 15+0

Ja, da var jeg kommet til uke 15 og alt er bra så langt enda:) Føles fortsatt litt uvirkelig at det vokser en liten baby inni meg. Magen har også blitt større, så nå har jeg bestilt gravidklær og er også så heldig å få klær av søstra mi som fikk baby i høst. Blir behagelig å få på noen klær som ikke strammer sånn. Det syntes vel ikke enda sånn ordentlig, ser vel heller ut som jeg har lagt på meg litt.
I morgen skal jeg til legen igjen.
Så skal jeg til jordmor om 1,5 uke, håper på å høre hjertelyd med doppler da❤️

Ønsker deg som leser en riktig god jul!❤️:santa
 
UKE 15+0

Ja, da var jeg kommet til uke 15 og alt er bra så langt enda:) Føles fortsatt litt uvirkelig at det vokser en liten baby inni meg. Magen har også blitt større, så nå har jeg bestilt gravidklær og er også så heldig å få klær av søstra mi som fikk baby i høst. Blir behagelig å få på noen klær som ikke strammer sånn. Det syntes vel ikke enda sånn ordentlig, ser vel heller ut som jeg har lagt på meg litt.
I morgen skal jeg til legen igjen.
Så skal jeg til jordmor om 1,5 uke, håper på å høre hjertelyd med doppler da❤️

Ønsker deg som leser en riktig god jul!❤️:santa
God jul Pusemjau. Veldig koselig at det ser ut til å gå bra denne gangen.
Jeg synes faktisk det å høre hjertelyd med doppler også er litt stas. Selv om det er ekstra spennende på ultralyd, så er det noe magisk med å høre hjertet til et annet menneske som kommer fra din egen kropp.
 
God jul Pusemjau. Veldig koselig at det ser ut til å gå bra denne gangen.
Jeg synes faktisk det å høre hjertelyd med doppler også er litt stas. Selv om det er ekstra spennende på ultralyd, så er det noe magisk med å høre hjertet til et annet menneske som kommer fra din egen kropp.
Tusen takk for det❤️
Ja, det skal bli ordentlig koselig å høre hjertelyden, har jo faktisk ikke hørt den enda bare sett hjertet slår på ultralyd.
Kos deg i jula❤️
 
UKE 16+0

Har faktisk sett litt frem til å komme til uke 16 av en eller annen grunn og nå er jeg der selv:D
Mulig det er fordi man da er ca 4 måneder på vei eller noe. Nå har jeg omtrent fullført 40% av svangerskapet og det er kun 3 uker til OUL og 4 uker til halvveis. På mandag skal jeg til jordmor for første gang, så da håper jeg veldig på å få høre hjertelyden!❤️
Syntes at tida går sakte iblant, men så skjer det jo ting. Rart å tenke på at den lille til og med tisser i fostervannet nå og kan høre og reagere på lyder utenfra:cat:
Det er mange som gleder seg med oss og uttrykker dette og det er jo veldig koselig, men enda så føles det veldig fjernt enda at jeg skal bli mamma. Kommer nok ikke til å skjønne det før det nærmer seg fødsel og babyen er her.
Har begynt å skrive en liste på hva vi har og hva vi trenger. Kanskje vi får kjøpt barnevogn på januarsalg? :woot:

Ønsker dere en fortsatt riktig god jul!❤️
 
Syntes liksom du akkurat ble gravid jeg og nå nærmer du deg både oul og halvveis :wideyed: Det er så koselig med å holde på med utstyrslister og sånt ❤️ Vi begynte tidlig med det og har kunne bruke good tid til å vente på at de forskjellige tingene skulle komme ut for salg, så vi har spart sykt mye på det:)
Dere må en en fortsatt god jul! ❤️
 
Syntes liksom du akkurat ble gravid jeg og nå nærmer du deg både oul og halvveis :wideyed: Det er så koselig med å holde på med utstyrslister og sånt ❤️ Vi begynte tidlig med det og har kunne bruke good tid til å vente på at de forskjellige tingene skulle komme ut for salg, så vi har spart sykt mye på det:)
Dere må en en fortsatt god jul! ❤️
Ja, tida har jo faktisk gått ganske fort!
Det er veldig koselig å ha begynt med utstyrsliste, da blir det liksom også enda mere virkelig:) Ja, det lønner seg å handle på salg og på finn, men vogn vil vi ha helt ny siden det er førstemann.

Håper det går bra med deg og tvillingene❤️
Kos deg videre i jula❤️
 
UKE 17+0

Godt nyttår!:cat:

Nå er det bare to uker til ultralyd og jeg gleder meg veldig!:D Har hatt på følelsen fra begynnelsen av at det er jente, men nå er jeg litt usikker igjen. Det er jo akkurat det samme hva det blir, bare alt står bra til med den lille ❤️
Magen har blitt litt større og hardere i løpet av den siste uka, men ser vel fortsatt ut som jeg bare har lagt på med litt i jula for de som ikke vet det.
Vi har bestilt barnevogn da, det ble en Britax smile 3. Kom best ut i test i 2019, så da håper jeg vi blir fornøyd med den:)
På mandag var jeg hos en utrolig hyggelig jordmor, er så glad jeg fikk henne! Hun ville også prøve om hun fant hjertelyden uten garanti siden det kunne være litt tidlig og noen skjuler seg, men hu fant den med en gang! For en vakker lyd, ble litt rørt da❤️

Håper du som leser har hatt en fin jul:)
Ønsker deg alt godt for det nye året❤️
 
Så koselig å høre hjertelyden :Heartred Spennende om følelsen din av jente er rett! Det hadde vært gøy :D Og koselig med begynnende mage :love7 :dummy::dummy1:
Ønsker deg også alt godt for det nye året :happy:
 
Så koselig å høre hjertelyden :Heartred Spennende om følelsen din av jente er rett! Det hadde vært gøy :D Og koselig med begynnende mage :love7 :dummy::dummy1:
Ønsker deg også alt godt for det nye året :happy:
Ja, det blir spennende å se:D
Tusen takk for det og et riktig godt nytt år til deg også!❤️
 
UKE 18+0

Ja, nå syntes jeg at ukene begynner å fly faktisk:) Har begynt å se på litt ting og tang og har kjøpt en fin babybjørn vippestol på finn blant annet. Prøver å tenke litt økonomisk så vi ikke kjøper alt nytt og så sparer en jo også på miljøet selvfølgelig:)
Magen vokser og gror og blir større og større syntes jeg, men er heldigvis bare der jeg har blitt stor foreløpig, har ikke planer om å legge på meg 30 kg:p
Nå er det bare 7 dager til ultralyd og jeg gleder meg noe helt enormt!:D Er så spent på hvem som skjuler seg der inne! Navn har vi allerede ganske klart, mulig det blir et tilleggsnavn om det blir jente. Gleder meg til å strikke i farger og kjøpe inn babyklær!❤️

Håper du som leser har en fin dag og ønsker deg en (snart) riktig god helg!❤️
 
Så gøy at du har kommet så langt pusemjau. Har fulgt deg på veien, og synes du akkurat hadde positiv test!

OUL blir veldig spennende, skjønner at du ser frem til den. En stor milepæl det også.

Ha en fin dag:)
 
Så gøy at du har kommet så langt pusemjau. Har fulgt deg på veien, og synes du akkurat hadde positiv test!

OUL blir veldig spennende, skjønner at du ser frem til den. En stor milepæl det også.

Ha en fin dag:)
Ja, det blir spennende tider i møte nå:)
Tusen takk for det❤️
 
Åå, det blir spennende med oul snart og se hvem som gjemmer seg inne i magehuset:joyful:❤️
 
Åå, det blir spennende med oul snart og se hvem som gjemmer seg inne i magehuset:joyful:❤️
Ja, det gjør det virkelig altså!:D Klarer nesten ikke å vente, heldigvis bare 6 dager til nå!❤️

Håper det går bra med dere og de skjønne jentene:Heartpink:Heartpink
 
Ja, det gjør det virkelig altså!:D Klarer nesten ikke å vente, heldigvis bare 6 dager til nå!❤️

Håper det går bra med dere og de skjønne jentene:Heartpink:Heartpink
De dagene går fort skal du se ;) Med oss går det veldig bra med ❤️❤️ Vi koser oss veldig om dagen, selv om det kan være både tøft og hektisk til tider:)
 
Back
Topp