Drømmen er komplett❤️

Ja det hadde vært fantastisk å klare det helt på egenhånd. Men ekstra trygt å vite at vi får hjelp til neste år:happy: Tusen takk!:Heartred

Krysser alt for at du bærer på en terminspire, at du får et fint svangerskap og klarer å slappe av og nyte det også - det er virkelig så fortjent:Heartred:Heartred:Heartred
Ja, det er betryggende å vite at dere uansett vil få hjelp til å klare det❤️ Så håper vi det sitter på første forsøk når enn det blir:angel7

Ja, nå håper vi alt for at den lille i magen er et etterlengtet lite under❤️ Vil nok føle meg enda mere trygg om alt også ser fint ut på neste ultralyd om 9 dager:cat:
 
UKE 8+1
Da har det gått enda en uke og spiren sitter enda på plass❤️ Kvalmen har blitt bedre nå, så orker mere mat og har til og med drukket litt kaffe (også for å skjule litt på jobben). Er fortsatt litt nervøs, men er veldig glad for at jeg ikke blør eller har smerter.
Formen var veldig dårlig forrige uke, men det var ikke pga graviditeten. Nå er jeg nesten bra igjen.
Tror ikke sjefen klarte å holde seg da jeg fortalte det, jeg kan jo forstå det, men syntes det ikke er så gøy når alle andre får vite det så tidlig og uten at jeg selv har fortalt det..
Nå er det 7 dager igjen til ny ultralyd og jeg grugleder meg. Håper spiren har vokst seg til riktig lengde og lever❤️
 
UKE 8+1
Da har det gått enda en uke og spiren sitter enda på plass❤️ Kvalmen har blitt bedre nå, så orker mere mat og har til og med drukket litt kaffe (også for å skjule litt på jobben). Er fortsatt litt nervøs, men er veldig glad for at jeg ikke blør eller har smerter.
Formen var veldig dårlig forrige uke, men det var ikke pga graviditeten. Nå er jeg nesten bra igjen.
Tror ikke sjefen klarte å holde seg da jeg fortalte det, jeg kan jo forstå det, men syntes det ikke er så gøy når alle andre får vite det så tidlig og uten at jeg selv har fortalt det..
Nå er det 7 dager igjen til ny ultralyd og jeg grugleder meg. Håper spiren har vokst seg til riktig lengde og lever❤️
Så bra frøet fortsatt spirer og gror ❤️

Men så uprofesjonelt av sjefen din! Utrolig dårlig gjort. Skjønte h*n ikke at du ikke ville offentliggjøre det?
Jobber du i offentlig sektor vil jeg tro det er brudd på taushetsplikten.
 
Så bra frøet fortsatt spirer og gror ❤️

Men så uprofesjonelt av sjefen din! Utrolig dårlig gjort. Skjønte h*n ikke at du ikke ville offentliggjøre det?
Jobber du i offentlig sektor vil jeg tro det er brudd på taushetsplikten.
Ja, jeg veit. Merker at jeg ble litt skuffa da jeg kom på jobben i dag og hu skjulte ikke på det da hu prata, var mange i området..
Hadde hatt lyst til å vente 2 uker til hvertfall med å fortelle det. Det er jo ikke sikkert enda heller og da er det kjipt at alle veit det allerede..
Sånn er det å jobbe i et tydelig preget kvinnemiljø:p
Ja, jobber i kommunen.
 
Herregud for et sirkus du har vært igjennom.

Kan det være pga sjulte klamydia at du mistet? Uansett veldig gøy at du er på god vei nå da. ❤ Du får ofte ultralyd?
 
Herregud for et sirkus du har vært igjennom.

Kan det være pga sjulte klamydia at du mistet? Uansett veldig gøy at du er på god vei nå da. ❤ Du får ofte ultralyd?
Jeg liker å tenke tanken at det kan være skjult klamydia som har ført til at jeg har mista og de to exu'ene jeg har hatt. Hadde en graviditet etter kuren som førte til sa, men mulig grunnen er fordi kroppen ikke var klar enda.

Får ultralyd når jeg vil egentlig, blir til uka, så håper jeg på en i uke 10 og en i uke 12.

Ja, vi har aldri sett hjerteslag på ultralyd før, så dette er stort❤️

Hvor langt er du på vei nå?
 
Jeg liker å tenke tanken at det kan være skjult klamydia som har ført til at jeg har mista og de to exu'ene jeg har hatt. Hadde en graviditet etter kuren som førte til sa, men mulig grunnen er fordi kroppen ikke var klar enda.

Får ultralyd når jeg vil egentlig, blir til uka, så håper jeg på en i uke 10 og en i uke 12.

Ja, vi har aldri sett hjerteslag på ultralyd før, så dette er stort❤️

Hvor langt er du på vei nå?

Åh så utrolig koselig. Håper virkelig alt går bra og at alt er like perfekt i uke 10 og 12 og resten. ❤

Jeg er 10+1, går......Så......sakte...... Hehe!
 
Åh så utrolig koselig. Håper virkelig alt går bra og at alt er like perfekt i uke 10 og 12 og resten. ❤

Jeg er 10+1, går......Så......sakte...... Hehe!
Ja, håper på det beste nå❤️
Så lenge jeg ikke ser blod og fortsatt har symptomer, bør jeg være rolig:)

Ja, tida går så sakte frem til uke 12:p
 
Ja, håper på det beste nå❤️
Så lenge jeg ikke ser blod og fortsatt har symptomer, bør jeg være rolig:)

Ja, tida går så sakte frem til uke 12:p

Ja det kan du fint være. Det er jo godt tegn, men kan like vel være bra uten symptomer. Jeg håper jeg snart slutter med kvalme. Hehe!

Faktisk så er tiden frem til 12 uker ulidelig syns jeg. :banghead::dead::p
 
Ja det kan du fint være. Det er jo godt tegn, men kan like vel være bra uten symptomer. Jeg håper jeg snart slutter med kvalme. Hehe!

Faktisk så er tiden frem til 12 uker ulidelig syns jeg. :banghead::dead::p
Ja, får håpe kvalmen din gir seg snart nå❤️
 
UKE 9+3
Da har jeg vært på ny ultralyd og fosteret ble målt til 9+3 og sprella med armer og bein. Er så takknemlig for at alt enda er bra!❤️
Da blir det ny ultralyd om 3 uker, etter dems anbefaling. Får prøve å senke skuldrene ned litt mere nå:)❤️
 
Last edited:
Så fantastisk med den lille som utvikler seg som den skal :) Jeg har fulgt med i dagboken din lenge, men ikke vært så flink til å legge igjen spor. Dette er virkelig så fortjent, og jeg håper du klarer å kose deg og slappe av resten av graviditeten :Heartred
 
Så fantastisk med den lille som utvikler seg som den skal :) Jeg har fulgt med i dagboken din lenge, men ikke vært så flink til å legge igjen spor. Dette er virkelig så fortjent, og jeg håper du klarer å kose deg og slappe av resten av graviditeten :Heartred
Tusen takk for det❤️
Det føles enda veldig uvirkelig, så det har ikke gått opp for meg enda:D
Det skal bli godt å bare komme over 12 uker, men hver dag er uansett en seier og særlig når jeg så den fine gullklumpen i går❤️
 
Så godt å høre at det ser bra ut :Heartred Fint at du skal tilbake, det er jo en ekstra betryggelse å se liv med jevne mellomrom. Lykke til så lenge.
 
Så godt å høre at det ser bra ut :Heartred Fint at du skal tilbake, det er jo en ekstra betryggelse å se liv med jevne mellomrom. Lykke til så lenge.
Ja, det blir fint å få ny ultralyd om 3 uker. Tror det kanskje er greit for nervene mine at det ikke blir for ofte heller, er helt nervevrak ved hver ultralyd:nailbiting::hilarious:
Tusen takk for det❤️
 
UKE 10+1
Yes, da er det endelig tosifra og den lille er nå et foster og det er jo godt å tenke på❤️
Formen er egentlig veldig fin om dagen. Er mye mindre kvalm nå enn det jeg var og tåler litt mere mat. Har kasta opp nå til sammen 5 ganger pga brekninger, særlig tidlig på morgenen, men vært i ganske fin form etter det. Jeg drømmer masse rart hver natt og er oppe på do hvertfall to ganger.

Jeg klarer liksom ikke å være helt rolig enda og slå meg til ro med at alt vil gå bra, men foreløpig har jeg ingen tegn på at noe er galt og vi har sett en liten krabat på ultralyd osv. Det er enda 16 dager til ny ultralyd, men nei jeg får vel bare prøve å roe meg ned og tenke at det vil gå bra for det gjør det nok helt sikkert.
Må begynne å glede meg nå syntes jeg:dummy::D❤️
 
UKE 11+0❤️
Enda en ny uke og en ny milepæl at jeg har kommet så langt, noe som aldri har skjedd før!
Klarer liksom ikke helt å tro på det enda, det føles ganske uvirkelig :woot:
Alle tegn tyder på at det skal gå bra denne gangen❤️ Merker enda litt kvalme av og til med brekninger og oppkast særlig på morgenen, noe som lover bra. Ellers merker jeg ikke noe på buksene enda, men kan antyde en liten bulk nederst på magen, noe mannen også ser.
I går var jeg på julebord med jobben og noen der spurte hvordan det gikk og da måtte jeg jo fortelle det. Men det er enda ikke offentliggjort, må ha vært på ultralyd først og fått fordøye det litt.
På mandag blir det ferie på oss, det gleder jeg meg til! Godt å få lada opp til jul❤️
 
Back
Topp