Drømmen er komplett❤️

UKE 6+0

De siste dagene har jeg vært en del usikker.
Og i ettermiddag fikk jeg plutselig en blødning og med litt koagulert blod, uten smerter og forvarsel. Det er ikke noe gøy å oppleve...!:sorry: Så tok kontakt med legevakt og fikk kommet inn, men kun til samtale og undersøkelse av magen. Så fikk ikke noe ultralyd... Så da blir det å leve i usikkerhet frem til tul om ca en uke håper jeg... Jeg som trodde at denne gangen skulle det gå bra uten noe tull. Får håpe det bare var en tvilling eller noe annet ufarlig. Blør ikke noe nå heldigvis. Åå, kjære Gud nå må det gå bra! :angel7
 
UKE 6+0

De siste dagene har jeg vært en del usikker.
Og i ettermiddag fikk jeg plutselig en blødning og med litt koagulert blod, uten smerter og forvarsel. Det er ikke noe gøy å oppleve...!:sorry: Så tok kontakt med legevakt og fikk kommet inn, men kun til samtale og undersøkelse av magen. Så fikk ikke noe ultralyd... Så da blir det å leve i usikkerhet frem til tul om ca en uke håper jeg... Jeg som trodde at denne gangen skulle det gå bra uten noe tull. Får håpe det bare var en tvilling eller noe annet ufarlig. Blør ikke noe nå heldigvis. Åå, kjære Gud nå må det gå bra! :angel7

Håper det bare var uskyldig ❤
 
Håper det er en ufarlig blødning:Heartred
 
Krysser fingrene! Hvordan er testene? Tester du enda?
Jeg testa i går formiddag for moro skyld og da så testen veldig bra ut og kanskje til og med litt sterkere enn på lørdag. Tenkte å ta ny test på mandag for å se om den er like sterk (får den ikke sterkere). Og jeg har ikke blødd noe mere enn kl 17.30 i går og ikke hatt smerter.
Så føler meg mere positiv og trygg nå på at det kan gå den rette veien ❤️
 
UKE 6+4
Gleder meg over at jeg ikke har hatt noe mere blødninger enn torsdagens hendelse og at gravidsymptomene er her enda. På fredag kom kvalmen og har vært her siden, men ikke så jeg må kaste opp. Kommer særlig når jeg reiser meg opp og begynner å gjøre ting. Merker også at kaffe ikke frister meg like mye og blir ofte kvalm av å tenke på mat. Men er bare glad for at jeg merker disse symptomene, selv om jeg vet det ikke alltid er lovende.
Før har jeg mista symptomer ved ma, så foreløpig lover det vel ganske bra. Tok forresten en test i går som var like sterk som forrige test og det er jo positivt!
Heldigvis vet ikke så mange det enda, kun mannen min, søstra mi og mannen hennes pluss en kollega. Vil prøve å holde det hemmelig litt til :)

Har forresten fått tul 29.oktober❤️
Er egentlig glad for det, siden man kan se mere da, så slipper det forhåpentligvis å bli så mye usikkerhet. Å, som jeg håper på å se et bankende hjerte for aller første gang!❤️
 
UKE 7+0

Føler faktisk at tida har gått veldig fort frem til nå og det er jeg jo bare glad for:)
I går var jeg ganske kvalm på formiddagen spesielt og holdt på å brekke meg flere ganger pluss at jeg hadde en ulvehunger uten like:hilarious:
Men i dag er det omtrent ingenting, kun ømme pupper, akkurat som å skru av en bryter og det bekymrer meg litt..
Noen som har opplevd av/på symptomer uten at noe har vært galt?

Har heldigvis ikke blødd noe mere og ikke noe smerter, så det er jeg veldig glad for!:)
Nå er det kun 5 dager til tul!:nailbiting:

Ønsker dere alle en god kveld og en riktig god helg!❤️:cat:
 
Gratulerer med 7 uker og lykke til på tul ❤️
 
Jeg har opplevd at symptomene plutselig forsvant. Det skjedde denne gangen rundt uke 7-8 og jeg fikk superpanikk. Det viste seg å ikke være noe som helst galt:)
 
Jeg har opplevd at symptomene plutselig forsvant. Det skjedde denne gangen rundt uke 7-8 og jeg fikk superpanikk. Det viste seg å ikke være noe som helst galt:)
Det var godt å høre :) Merker at kvalmen er her mere i dag og det er jeg glad for, da vet jeg at det er vanlig :)
 
Lykke til på tul i dag:):)
 
UKE 7+5
Ja, da har vi vært på ultralyd i dag og endelig for aller første gang kunne vi se et nydelig, bankende hjerte!❤️ Det var bare helt fantastisk!
Jeg er så sjokka og glad nå!❤️ Takk, kjære Gud! Alt så bra ut☺️ Ble målt til 7+1, så tror grunnen til det er fordi eggløsninga var seinere, men 4 dager er jo ikke mye uansett.
Skal på ny ultralyd om 2 uker.
Endelig ser det ut til at vi skal bli foreldre!:D ❤️
 
Last edited:
UKE 7+4
Ja, da har vi vært på ultralyd i dag og endelig for aller første gang kunne vi se et nydelig, bankende hjerte!❤️ Det var bare helt fantastisk!
Jeg er så sjokka og glad nå!❤️ Takk, kjære Gud! Alt så bra ut☺️ Ble målt til 7+1, så tror grunnen til det er fordi eggløsninga var seinere, men 3 dager er jo ikke mye uansett.
Skal på ny ultralyd om 2 uker.
Endelig ser det ut til at vi skal bli foreldre!:D ❤️

Vis vedlegget 311148
Gratulerer så utrolig mye!!!❤️❤️❤️Åå, fin liten bamsemums!
 
Back
Topp