Drømmen om 6 tallet !!

hakkamakka

Forumet er livet
VIP
Nytt år og nye muligheter ! 

15 måneder siden fødsel og graviditet med nummer to ! Kan ikke skylde på babyvekt da den i grunn har forsvinni ! Så da får man bare stå på og håpe man kan sprade rundt på stranda til sommeren i en lekker bikini ! hehe ja.. føles litt fjern nå ! jeg har kosta på meg ett grete roede nettkurs ! og det hjelper veldig på motivasjon å ha noen som man må registrere vekta til ! 


Delmål 1 : 69,9
Delmål 2 : 65
Hovedmål : 60  ! 


28 des : 77   kg
2   jan : 76,3 kg
9   jan : 75,4 kg
16 jan : 75,1 kg
21 jan: 74,7 kg 

- 2,3 kg 
 
Trening uke 3: 

Mandag 16.01: gåtur med vogn 90 min - 870 kcal
Onsdag 18.01: step/styrke         60 min - 579 kcal 



 
dårlig med trening denne uka da jeg har blitt kjempe forkjøla !! er så typisk når jeg endelig er godt i gang med trening !! prøvde meg på en time i går, men det endte med ett lite astmaanfall så det var vel ikke så lurt !! men men ! fikk da forbrent noen kalorier og i dag såg jeg endelig 74,9 kg på vekta !!!!!! håper på 74,5 på veiing til mandagen !!
 
måtte jo ta meg en tur på vekta i kveld også !! og nå viste den 74,7 !!! oi oi !! gleder meg til å stå opp i morra tidlig å hoppe på vekta !! dette blir en helg uten godis vett jeg .. håper jeg snart er kvitt hosten så jeg får trent litt også !! 
 
vært sjuk hele helga så her har det blitt dårlig med trening, men vært flink med kostholdet ! ikke vært på vekta i dag (helt utrolig), så spent på veiedagen i morra ! håper på å fremdeles se 74 !! helst en nedgang på 0,5 ! 
 
ai ai ai ! det her går sakte altså !! men men .. det går i hvertfall nedover ! vært syk hele uka, og avsluttet uka med to småttiser med 40 i feber. men nå er formen min bedre så i kveld blir det hard spinning time !! gleder meg ! så blir det zumba i morra, step/styrke onsdag og gå tur på torsdag.. skal på hyttetur til helga å da skal jeg gå langt på ski !!!
 
denne uka har vært bra treningsmessig må jeg si ! 

mandag- spinning
tirsdag - zumba
onsdag - step/styrke


også tror jeg det blir en økt med høy puls styrke i kveld ! 
 
Der var du igjen ja!! Ikke fått med meg du har laga deg ny dagbok jeg!
Men jeg ser jo det går utrolig bra da!! Gratulerer så masse med den flotte nedgangen du har hatt i januar!! virkelig bra jobba!!!! Du merker det sikkert litt på klæra også vil jeg tro.
Er sikker på du når målet ditt!:) Flinka!!
emoticon
 
Back
Topp