Drømmemannen;)

KoseMammaen

Gift med forumet
Hvordan har dere alltid tenkt at drømmemannen deres skal sjå ut?

Og..

Hvordan stemmer den drømmen overens med mannen dere nå evt er i lag med?

[:D][:D][:D]

Jeg har alltid likt høøøye mannfolk (er selv 176cm) med mørkt hår, og med hår på brystkassen[8D]
Og jammen fikk jeg det til slutt[:D]

høy,mørk,litt lubben men ikke tykk,blå øyne.
snill,omtenksom
eget hus,fast jobb

stemmer ikke helt da[8D]min mann er 175 høy så den er grei,men han er veldig tynn (65kg)
resten stemmer ganske bra da[:D]

Han er mye mer enn hva jeg drømte om! :)

..Okei den hørtes klisje ut! :P Men det er nå sant i alle fall.. ;)

Et skikkelig mannfolk med klare meninger, til å stole på, ærlig, ikke arbeidsky.. En grepa kar var min drømmemann.. Og jammen meg fikk jeg han og!! :) Og kjekk å se på og med bra kropp har han og.. og så er han en skikkelig god pappa også...Bonus bonus!!! [8D][8D]

høy, mørkt hår og brune øyne, muskuløs uten bolekropp, tattiser...

i pretty much got what i asked for [:D]

ORIGINAL: Netteliten..

He,he må signere denne..
Høy, mørk, markerte trekk, nydelige lyse øyne, Store flotte hender, veltrent og bare deilig, deilig, deilig[8D][8D][8D]
Perfekt fra topp til tå... nei, hva gjør jeg her[8|] - God natt[;)]

Har aldri helt eksakt hadt helt klare syn- kriterier på drømmemannen. "kanskje litt heltlignende figurer i kjærlighetsromaner, hehe"
Men mener jeg NÅ har verdens beste mann.. *love* Er bare så utrulige heldig. Han er bare helt vidunderlig.. Flott utseende og en fantastisk personlighet. *elsk*

Høy, mørk, muskuløs også har jeg alltid vært opptatt av hender, viktig at han har mandige store hender [:D]

Jeg har vært heldig for min kjære oppfyller alle mine ønsker der.

Selvsagt viktigs at han r snill og trofast og selvstendig ,vilket han også r [:D]

I LOVE MY MAN

ORIGINAL: klm

He,he må signere denne..

Haha ser d r flere som liker dette med mandige store  hender [:D] 

Høy, mørk, markerte trekk, nydelige lyse øyne, Store flotte hender, veltrent og bare deilig, deilig, deilig[8D][8D][8D]
Perfekt fra topp til tå... nei, hva gjør jeg her[8|] - God natt[;)]

Jeg har heller ikke hatt noe klart bilde på hvordan "drømmemannen" skulle se ut.

Men må som dere andre si at jeg føler meg som verdens heldigste. Mannen min er så snill, god og hjelpsom at det er en drøm. Synes også han er kjekk og er i bunn og grunn mer enn jeg noen gang kunne drømme om.

ORIGINAL: Habib Galbi

ORIGINAL: lykkelignybaktmor

sign

jeg også signerer den[;)]

sign[:D] kunne ikje vert merr fornøgd

Jeg har absolutt drømmemannen. Ville heller ikke ha bodd sammen med og startet en familie med en jeg ikke anså som drømmemann [:)]

Back
Topp