"drømmemåltid"

Ønsker<3

Elsker forumet
Noen som har gitt et såkalla drømmemåltid? Dvs at du gir ungen mat mens hun/han sover.. Jeg vurderer å gi han det, for når jeg legger meg i ti hal ellve tiden så går de som regel en halv time/time før han våkner å skal ha mat.. Vil tro de da er bedre å bare ta han opp, mate han å la han sobe videre? Noen med erfaringer/meninger om dette?:)

Ja, men når jeg gir når han sover gir jeg flaske, for han vil ikke ta puppen i søvne :P

ORIGINAL: *ØnskeBaby*

Ja, men når jeg gir når han sover gir jeg flaske, for han vil ikke ta puppen i søvne :P
[/quote.

Min får kun flaske:p men raper du han?

Begge mine små har sovet seg gjennom nattmåltidene [;)] Og noen ganger på dagen også. Kanskje derfor det tok tid å venne av storebroren nattspisingen [8D] Men da spiser de bare og sover så godt videre.... Prøver å ikke gi puppen med en gang Aurora lager lyder om natten og noen ganger har hun faktisk sovnet igjen uten mat, så jeg ga nok puppen litt for raskt med førstemann [;)] Tar henne opp så hun får rape og hun gjør det i søvne også, hehe... [:D]

ORIGINAL: *HelloKitty*

ORIGINAL: *ØnskeBaby*

[/quote.

Min får kun flaske:p men raper du han?

Han sovner når vi raper han av og til, men tar han opp å prøver.. Men prøver ikke like lenge som når han er våken [;)]

Okei:) tror jeg prøemver dette i kveld da:) er så kjipt for meg å våkne ogjen med en gang jer har sovnet:p

ORIGINAL: *HelloKitty*

Okei:) tror jeg prøemver dette i kveld da:) er så kjipt for meg å våkne ogjen med en gang jer har sovnet:p

Ja vet hvordan det er [;)]... derfor jeg også mater når han sover [;)]

mater titt og ofte mens han sover her[:)]

Det har jeg ikke tenkt på en gang!! Her styrer lille maten selv, selv om det hender jeg vekker henne om det snart er tid for å spise igjen når jeg legge meg!

"Det er fullt lovlig å ta opp en sovende baby og gi melk i det du legger deg. Så slipper du å bli vekt for nattmåltid en halvtime etter at du har sovnet."
-sitat tatt fra: http://www.sovlillebaby.com/generelt.htm
Jeg gjør dette om vi skal på bytur også jeg da, så vet jeg at hun sover seg gjennom bilturen og så planlegger jeg hvor jeg befinner meg til neste måltid..hun er veldig på klokka da, hver 3 time [:)]
Men har en regel med at det skal være minst over 2 timer siden forrige måltid om jeg gjør dette, altså minst 1 time til neste. På grunn av gulping. Kommer opp igjen om det er for fullt nedi lille magen [;)]

Back
Topp