Drømmelivet.. lever du det?

Kan ta en liten historie:
I begynnelsen av 2009 var jeg singel og bodde hjemme. Manglet det meste for å ha et drømmeliv. Så en dag ringte min onkel meg. Vi snakker sjeldent. Han sa til meg at jeg virkelig burde få orden på livet. Måten å få det til på var å: finne kjærlighet, få barn, utdannelse, burde flytte hjemmefra og få et førerkort.

I slutten av 2009 hadde jeg funnet kjærligheten i mitt liv - en fantastisk mann, var gravid og var flyttet hjemmefra.
I 2010 kom min nydelige sønn til verden og jeg giftet meg
I 2011 skal jeg begynne å studere igjen.

Av alt som ble nevnt er det kun førerkortet som gjenstår.

Jeg har stadig drømmer, men jeg er langt på vei til dit jeg ønsker å være [:)]

Ja, jeg lever drømmelivet. Jeg er gift med min fantastiske mann, har to helskjønne unger og jeg har den jobben jeg har visst jeg skulle ha siden jeg var 3 år. Jeg tok utdanning og giftet meg før jeg fikk barn, slik som jeg ville og jeg mestrer jobben min godt. Jeg har en utrolig kjekk klasse som jeg er kjempestolt av!

Ja eg lever drømmelivet [:D]
Gift med min Aller beste venn, har 2 skjønne unger, stabil økonomi, hus , biler, Pusekatt , gode venner og en flott familie/svigerfamilie [:D][:D]

Jeg føler meg privilegert. Har mannen jeg vil leve resten av livet med, selvfølgelig er vi ikke nyforelsket hele tiden, men stort sett har vi det veldig bra. Begge er ferdig utdannet med jobber vi trives med, romslig økonomi, har levd det glade studentlivet, fått reist en del og sett mye forskjellig. Jeg om mannen var kjærester i 8 år før vi fikk barn, så vi har mange minner sammen før barna også.

Det aller beste er selvfølgelig at vi har fått to friske og velskapte barn, det er jeg veldig takknemlig for. Jeg trives med de daglige rutinene, og drømmer ikke om noe annet en den trygge og stabile hverdagen som jeg har nå[:)]

På goood vei [:)]

Gift med mannen i mitt liv
Fått første kjærlighetsbarn

Mangler bare fast jobb og drømmehuset, SÅ [:)][:D][;)]

Var på god vei, fikk et tilbakeslag når det endte med skilsmisse og salg av leiligheten m.m. [8D]
Har en grei jobb som jeg ikke kan ha om 5-10 år uten å bli litt deppa.
Har en skjønn gutt, men skulle gjerne hatt et søsken til ham.
Er singel, og ser helst for meg å bli gammel sammen med et mannebein ved siden. [;)]

Men jeg tjener "greit", jeg har kjøpt min aller første HELT EGNE leilighet, Jr. vokser som et ugress og familien min er glade i meg og jeg i dem, så det kunne vært så mye verre. [:)]

Back
Topp