Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Både i denne og forrige graviditet drømte jeg masse rart, pleier ikke drømme så mye ellers.
I natt kom en fødselsdrøm. Vi ble sendt hjem fra sykehuset 2 t etterpå, uten at ungen ble veid eller målt på noe vis. Ikke hadde vi klart noe navn og ikke særlig med klær, ikke at det bekymret meg så mye i drømmen.
Håper å være litt mer forberedt og at jeg faktisk får med meg målene på den lille når det faktisk skjer
Hehe, drømmer mye rart jeg også!
Ene natten drømte jeg at mannen kom hjem fra jobb og jeg lå i sengen å sov! Hadde helt glemt lille gutt Sovet igjennom grining og mat hadde han ikke fått Følte meg som den fæle mammaen i flere dager etterpå!
Heldigvis kun en drøm!
Jeg bruker å drømme at jeg stryker sjorter til mannen min. Det synes jeg er rart, ettersom jeg er elendig på stryking... Han er flinkest til det selv. Før jeg visste at jeg var gravid drømte jeg om at jeg hadde en baby som skrek og var sulten. Våknet i full panikk og vekkte mannen min og skreik at jeg ikke kunne finne babyen. Hehe! Dagen etter tok vi en positiv test.
Jeg drømmer så mye sykt,at jeg er nesten litt stressa av meg selv når jeg våkner Men herregud,når dere skriver navn så har vi helt glemt å tenke på navn(!!!) er det mulig