Drømmekjøkkenet!! *bilde*

Senna

Gift med forumet
Det har vært på reklame på TV en stund, og jeg har falt HELT pladask! Hvis vi skal bygge hus, skal kjøkkenet se sånn ut;

Jeg ELSKER det!!!! *sukk*

Ja, det stemmer! Det er Herregaard fra Sigdal. [:)]

ORIGINAL: ibsensripsbusker

Det er syyyykt fint, men med all benkeplass ut mot stua, må man ha det strigla[&:]
noe upraktisk når man står og kokkelerer til x ant personer...

Man må jo ikke nødvendigvis ha åpen løsning mellom kjøkken og stue, da.
Uansett så er jeg ryddenazien i egen person, så mitt kjøkken er ganske strigla uansett. [;)]

Nydeli var det, men kunne aldri i livet ha hatt noe sånt. Stå og skrubbe vekk hver minste flekk dagen lang, for det vises sinnsykt godt bare det kommer en flekk. Og man må allefall regne med masse flekker når man har barn! [8D]

Det var fint, men hos meg og mitt drømme kjøkken er det sånn at ovnen og microen skal stå over hverandre i høyden :)
Hater å ta ut ting fra ovnen når den er plasert så lavt. Hvertfall når en har unger. Snuppa skal alltid stå rundt meg når jeg lager mat, skummelt når hun plutselig raser bort til ovnen når jeg skal ta ut maten[&:]

ORIGINAL: Tyttebæra

Nydeli var det, men kunne aldri i livet ha hatt noe sånt. Stå og skrubbe vekk hver minste flekk dagen lang, for det vises sinnsykt godt bare det kommer en flekk. Og man må allefall regne med masse flekker når man har barn! [8D]

Det blir vel ikke mer flekker på dette kjøkkenet enn det vi allerede har. Er ikke verre enn å tørke over en gang i blant, og fjerne flekken med en gang den kommer. Mitt kjøkken er iallefall ikke flekkete, enda jeg har to barn som løper rundt med leverpostei-fingre! [;)]

Er så møkka lei av ''hvit høyglans'' som ALLE har! Det er sånne mote-kjøkken som blir umoderne om 10 år. Klassiske kjøkken som dette der går aldri av moten! [:)]

Back
Topp