Drømmejobb eller drømmeturnus?

Lille_frosk

Glad i forumet
Jeg har søkt ny jobb. Og før jeg hørte om jeg var aktuell kandidat eller ikke, så kontaktet min nåværende sjef meg (jeg er i perm). Jeg har fått en flott turnus når jeg kommer tilbake med mye dagjobbing. Men så har jeg fått tilbud om drømmejobb med litt flere kvelder (=borte fra familien).
Hva ville dere valgt?

Så lenge det er bare litt flere kvelder, og ikke mange flere, så ville jeg valgt drømmejobben. 
Hvis du har små barn (altså som ikke går på skolen) så kan du jo ha de hjemme litt på dagen de gangene du skal jobbe kveld:)

Reiseveien halveres ca. Lønn er jeg noe usikker på fordi jeg ble overrasket over å få tilslaget på jobben, men tror det er temmelig lik lønn

Heller drømme jobb enn drømme turnus, jeg elsker mine 2 jobber men hater tidene..

Den ene er bare dagtid og da må meg og småen tidlig opp hun kl 6 og jeg før det, den andre er annahver helg (hun er hos far da), kan ikke fordra noen av tidene (greit å jobbe helg bare ikke så ofte).

Men vil ikke bytte jobb, eller jo den med annahver helg kan jeg godt bytte bort om jeg ikke får et vikariat eller noe snart slik at jeg slipper de tidene jeg har nå, men det er kun fordi jeg aldri har muligheten til noe siden jeg aldri har fri når jeg har barnefri og har ikke samvittighet til barnevakt når jeg har småen om det skulle være noe når jeg ikke jobber.. og jeg har sjeldent fri 2 dager i strekk..

Men ville ikke ha byttet jobb om det kun var for turnusen...

Back
Topp