Drømmehagen

Elektrikerfrue

tidligere "venterispenning"
Marsboerne
Sitter for første gang og ser drømmehagen med arvingen, flere enn meg som synd dette er noe ordentlig ræl??
Vi kommer nok til å nøye oss med denne episode. For dette orker ikke mor mer av nei.

Haha, jeg sa det samme.. Men så ble Oliver syk, og det eneste han ville se og sitte i ro til, var Drømmehagen. Unger har en tendens til å like det, og de sier det er pedagogisk riktig for de små. Putt en ørepropp i ett øre og se en film på mobilen så lenge ;)

Dette kan ikke være pedagogisk riktig. Dem prater jo bare tull. Er jo baby språk. Nei takk.

Heldigvis har aldri dattera vist noe interesse for Drømmehagen. Det er noe skikkelig søppel ;-)

Det er bare tull, men det er noe med hvordan bokstavene er satt sammen i alle fall. :) Leste noe om det i sin tid, da vi så på det.. (Eller, JEG så IKKE på det) ;)

Hehe.. Herman sitter også helt rolig til det. Men bare tull etter min mening, men men..

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Haha. Bare tull for oss voksne, men nå er det ikke oss det er lagd for faktisk;) Neo likte det når han var mindre, å da fikk han se på det da:)

http://www.dagbladet.no/2010/08/09/tema/foreldre/klikk/12887217/

Tro det eller ei, men det har noe for seg, ja. :) Det handler om evige gjentagelser, de samme ordlydene som vi bruker i talespråket, klare farger og tydelige kontraster, og er slik sett godt tilpasset den aktuelle brukergruppen -de minste barna. :)
Hilsen spesialpedagogen. ;)

Her gikk det i drømmehagen. Jeg ser ikke helt hva som er så fint med det, men det fenget vesla her i huset. :) det skal visst få små barn til å slappe av. Nå er hun for stor for det og ser på andre ting.

Har aldri sett det, men ser ut som det er noe jeg må få med meg, hehe.

Neitakk. Aldri sett på det, kommer ikke til å sette det på heller. Så mye annet gode ting for dem små å se på:)

Tro det eller ei, men det har noe for seg, ja. :) Det handler om evige gjentagelser, de samme ordlydene som vi bruker i talespråket, klare farger og tydelige kontraster, og er slik sett godt tilpasset den aktuelle brukergruppen -de minste barna. :)
Hilsen spesialpedagogen. ;)
Helt enig ;)
Og så er bildeskiftene mye roligere og ikke så mange sammenlignet med TV for eldre barn. Skiftene fra ett bilde til et annet går så mye fortere nå enn da vi var barn også, og de hurtige skiftene er ikke så bra for hjernen. Blir for mye inntrykk og fordøye for dem.

Her går Drømmehagen for minstemor.
Det er tross alt barna det er laget for og ikke oss voksne ;)
Vi har.vårt eget å se på når ungene er lagt ;)

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)

Back
Topp