Drømmehagen :-)

missme86

Betatt av forumet
Hei!

Min gutt elsker drømmehagen, her om dagen satt han i 30 min å så på drømmehagen, hentet seg av og til en bil å gnaget på eller en sutt for kos. Man han fryder seg når hospi deisi eller hinkelpinkel snakker :-) Noen av barna her som er glad i drømmehagen eller andre ting å se på tv?

Ja elsker drømmehagen :)
Og fantorangen hehe.... Også ler han hver gang han ser Kash og den lille gråe dokka, jeg ikke husker hva heter...Han elsker de 2,tuller hele tiden :)

Skjønne små :)

Min og!...fascinerende at det kan være så fengende, synes nå jeg, men de treffer iallfall målgruppa si ;-)

Snuppa mi syns det er veldig spennende med dyreprogram:) Og så har vi på litt disney junior av og til og da titter hun litt og danser når de synger:)

Mi har ikke sett Drømmehagen enda... Når og på hvilken kanal går det? Fantorangen er stas ja. Skjønner ikke hva det er med han/hun? Har hørt at det er flere med babyer som sier det samme.

Bryr seg lite om barnetv,men elsker å se på musikkvideoer:-)

Ser drømmehagen en del på youtube vi, også går det innimellom på tven har jeg sett :)Husker ikke hvilken kanal...

Han har fått fantorangbamsen fra princess, den spiser han på og kysser hele tiden haha...
Utrolig koselig tid nå.. Vi ler utrolig mye sammen <3

Back
Topp