Drømmeferie :D

MammaTilNurket

Februar 14 :)
Å, er skikkelig reisesugen jeg også! Det går jo fint å reise med baby, så lenge man har penger nok.
De rike reiser jo til og med med barnepike på slep;)
 
Å, er skikkelig reisesugen jeg også! Det går jo fint å reise med baby, så lenge man har penger nok.
De rike reiser jo til og med med barnepike på slep;)


Har ikke noe betenkeligheter med å ha han med på tur :D Er vel egentlig lettere nå, tenker jeg? Før han kan løpe avgårde?
Problemer med de restaurantene jeg vil på er at de stort sett ikke tillater babyer og små barn :(
 
Har ikke noe betenkeligheter med å ha han med på tur :D Er vel egentlig lettere nå, tenker jeg? Før han kan løpe avgårde?
Problemer med de restaurantene jeg vil på er at de stort sett ikke tillater babyer og små barn :(
Uff, så teit:(
 
Skjønner de godt!
Hadde klikka om det var barn på en 2 stjernes michelin restaurant. Vi var på 1 stjerners forrige uke uten barn, magisk!
 
Skjønner de godt!
Hadde klikka om det var barn på en 2 stjernes michelin restaurant. Vi var på 1 stjerners forrige uke uten barn, magisk!

Å :) Hvilken? Var det bra? :)
Tja, synes godt de første seatingene kunne vært med barn :D Så kan heller de sene være uten ;)
 
Å :) Hvilken? Var det bra? :)
Tja, synes godt de første seatingene kunne vært med barn :D Så kan heller de sene være uten ;)

Det var helt greit, synes de prøvde litt for intenst å være noe de ikke var. Men hyggelig å spise ute uten barn sammen med manne da :)
 
Jeg har vært på 1 stjerners i Spania et sted, faktisk ikke sikker på hvor men det var ved middalhavskysten;)
Var god mat, men jeg spiste Paella så det skilte seg jo ikke helt ut;)
 
Jeg har vært på 1 stjerners i Spania et sted, faktisk ikke sikker på hvor men det var ved middalhavskysten;)
Var god mat, men jeg spiste Paella så det skilte seg jo ikke helt ut;)


Samme her sist jeg var på en Indisk med en stjerne ;) Curry er nå en gang curry :) Men godt var det, og super service :D
 
Back
Topp