Drømmefanger-det vi handlet på IKEA

twinanne

Forumet er livet
Om lørdagen til barnerommet:

2 slike:

1 pakke med dyrehoder - fingerdokker skal lime 4 av de på oppbevaringsboksene som skal settes i seksjon.

Hadde fra før til å ha i seksjonsdelene:
2 stk minnen kister:

4 stk oppbevaringsbokser til mitterste hylle: Se bildetråden til rakkerungen til twinanne.

Ellers handlet vi :

og litt til. som plastikk bestikk, talerkner, grøtboller, krus i 6 farger - kjempebillig og så var det et sett med tutekopp som lignet på en frosk, tok grønn farge.

Så har vi noen møbler fra før også og oppbevaring dingser som henger i taket eller på veggen.

Så masse fine ting!! Tenker det var fullstappa bil!![:D][:D]

ORIGINAL: Niffe

Så masse fine ting!! Tenker det var fullstappa bil!![:D][:D]

Det var ikke så gærlig men det var jo en liten gutt med vogna si med også

ORIGINAL: Drømmefanger

Skikkelig shopperunde det der :) Mye fint! Holdt sjøl på å kjøpe krokedilla og den uroen.. (trur æ må tilbake for det)

Æ va også på ike for noen daga siden.. kjøpte da et turkis krabbeteppe med mye spennende ting på, bamse med spilledåse, en tøff babygym i tre.. Måtte gi han nokka å leke med nu når vi e på ferie.. ble kjedelig i lengden å bare leke med plastik kopper :p

Synes krokodilla var herlig jeg også, men det var min bedre alvdel som valgte uroen, den er litt stor til å henge i stanga på himmelen til sprinkelsenga, så jeg flytter den etterhvert slik at den henger i taket. Jeg hadde lyst på en litt lettere og mindre som passer bedre i himmelen på sprinkelsenga....

De har mye fint på IKEA, rotta kostet bare 15 kroner tror jeg det var vi har den grå. Så var det en skrangle giraff i rød bil, den var artig.....den står på det lille bordet til lillegutt.

ORIGINAL: twinanne

Skikkelig shopperunde det der :) Mye fint! Holdt sjøl på å kjøpe krokedilla og den uroen.. (trur æ må tilbake for det)

Æ va også på ike for noen daga siden.. kjøpte da et turkis krabbeteppe med mye spennende ting på, bamse med spilledåse, en tøff babygym i tre.. Måtte gi han nokka å leke med nu når vi e på ferie.. ble kjedelig i lengden å bare leke med plastik kopper :p

Synes krokodilla var herlig jeg også, men det var min bedre alvdel som valgte uroen, den er litt stor til å henge i stanga på himmelen til sprinkelsenga, så jeg flytter den etterhvert slik at den henger i taket. Jeg hadde lyst på en litt lettere og mindre som passer bedre i himmelen på sprinkelsenga....

De har mye fint på IKEA, rotta kostet bare 15 kroner tror jeg det var vi har den grå. Så var det en skrangle giraff i rød bil, den var artig.....den står på det lille bordet til lillegutt.

Sorry, men æ syns den rotta va GRUSOM.. Skikkelig ekkel. Hehe.. Hate rotter!

He he...du er nok i godt selskap der[8D], ei venninne av meg hadde rotte som kjæledyr den var veldig koslig da, jeg fikk låne den når hun hadde prøve så da tok jeg like godt over rotta og utta på genseren hennes ...gikk på videregående den gangen[8D]

Back
Topp