Drømmefødsel

Neya

Forelsket i forumet
Maiskolbene 2023 :-)
På fredag 10.07 kom lillegutt til verden.

Startet med svake rier på natten som etter hvert tok seg opp og kom hvert 4-5 min. Var inne på sykehuset kl 08 og fikk sjekket ståa, hadde 3-4cm åpning da. Vi ble enige om at vi kunne dra hjem igjen en lite stund hvis vi ønsket det. så det gjorde vi og ble hjemme til ca 1030, da kjørte vi tilbake. Da kom vi inn på fødestuen og der gikk det slag i slag. Riene kom og gikk, men var ikke noe sånn supervonde at jeg trengte noe smertestillende. Jordmor lurte på om jeg ønsket å ta en tur i badekaret, noe jeg takket ja til. Så der ble det fødsel, jeg sto på kne og fikk ta i mot han da han kom ut. Fantastisk opplevelse kl 1401 kom han til verden med sine 3165g og 50cm. 13 dager før termin ❤️ av mine 3 fødsler var dette definitivt den beste. Ønsker dere som står for tur snart masse lykke til og nyt barseltiden etterpå ❤️
 
Ja det kan anbefales på det varmeste ❤️ Ønsker deg lykke til og at du får en like fin opplevelse som jeg har hatt. Det unner jeg alle ❤️
 
Så herlig :) håpa eg får mulighet til badekar også! gratulera så masse :)
 
Åh så nydelig! Håper på lignende fødsel selv, gratulerer så mye <3 Enkel og vakkert beskrevet :Heartbigred
 
Gratulerer så masse ❤️ Har født 2 av 3 i badekar og siste tok jeg også imot selv. Helt magisk. Så nr 4 skal ha samme prosedyre når den kommer i Oktober ❤️
 
Gratulerer så masse ❤️ Har født 2 av 3 i badekar og siste tok jeg også imot selv. Helt magisk. Så nr 4 skal ha samme prosedyre når den kommer i Oktober ❤️
Tusen takk ❤️❤️Skjønner jeg veldig godt fantastisk opplevelse ønsker deg masse lykke til ❤️
 
Back
Topp