Drømmedåp

Joffen

Gift med forumet
VIP
Å, nå er jeg glad[:)] Dåpen gikk så mye bedre enn forventet! Hadde forberedt meg på at Lucas skulle lage mye lyd i kirken siden han ikke er fan av å sitte lenge i ro på fanget...

Men da vi kom frem til kirken gav vi han mat og vi hadde sørget for at han ikke hadde sovet på 2 timer sånn at han skulle bli søvnig...Fikk på dåpskjolen og satt oss inn i kirken. Han ble tydeligvis satt helt ut av lyden i kirken og orgelet, så han bare satt helt i ro og fulgte med...Ble vår tur og min søster skulle bære han, og han lagde ikke en eneste lyd når han ble døpt[:)] Flinke gutten vår

Begynte å sutre litt etter det og så sovnet han og sov seg gjennom resten av gudstjenesten[:D] Så en bør ble lettet av mine skuldre da! Og han satt i vippestolen når vi kom hjem sånn at både mammaen og pappaen fikk spist seg god og mett[:)] Så hadde han 2 lurer til...Han fikk så mye oppmerksomhet i dag at han kunne ikke være misfornøyd[:D]

Og han fikk så mye fint

Alt i alt en super dag! I mrg blir det restebesøk, hadde MYE mat og kaker igjen

Litt bilder (vennligst ikke quote)

SÅÅÅÅ BRAAAA [:D][:D][:D][:D] Grugleder meg til det er vår tur [8D][8D]

Hadde like bra drømmedag som deg, Joffen. Alt bare klaffet, og ikke et eneste knyst fra småen under gudstjenesten. [:)][:)]

ORIGINAL: kikister

Hadde like bra drømmedag som deg, Joffen. Alt bare klaffet, og ikke et eneste knyst fra småen under gudstjenesten. [:)][:)]

Det er så deilig når det går så bra[:)] Nå kan jeg endelig slappe av i sofaen etter å ha ryddet etter gjestene

Hæ - du skulle ikke rydde!! [8D] Du skulle slenge deg på sofaen og kose deg med bv, mens mannen slavet og ryddet!!! [:D]

ORIGINAL: En liten morellskatt

Hæ - du skulle ikke rydde!! [8D] Du skulle slenge deg på sofaen og kose deg med bv, mens mannen slavet og ryddet!!! [:D]

Ting fungerer ikke alltid som man vil nei[8D] Han tok seg ihvertfall av leggingen av Lucas, og det tok sin tid i kveld...(Kanskje fordi mammaen er flinkest til det[;)]) Hehe

Takk for en fin dag!! Snille Lucas gutten min :) 

Høres som om dere har hatt en super dag [:)] Og så gøy å få se bilder [:D]

ORIGINAL: NovembergullIMagen

Høres som om dere har hatt en super dag [:)] Og så gøy å få se bilder [:D]

Back
Topp