Hei!
Har noen av dere begynt med drømmeamming? Gjorde det mye de andre gangene, men husker ikke når jeg begynte..
Har noen av dere begynt med drømmeamming? Gjorde det mye de andre gangene, men husker ikke når jeg begynte..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er det for noe?Hei!
Hva er det for noe?
Jeg samsover, så jeg våkner raskt når baby vil ha pupp, flipper puppen ut og amminga er som regel over på 3-5 minutter og så sover vi videre. Noen ganger sovner jeg selv også mens jeg ammer. (ja, det er helt trygt, jeg har aldri hatt noe tungt sovehjerte, og våkner i nøyaktig samme stilling som jeg sovnet. Sover til og med bedre slik, da jeg halvbevvist i søvne registerer om det bare er uro eller om han vil ha pupp. Er det uro klarer jeg å sove videre. Ligger han i bedsiden blir jeg mye mer oppmerksom og ligger bare å venter på at jeg må ta han til meg. Han blir også roligere ved å sove inntil meg. Han har sin egen dyne, og jeg har dyna mi langt unna ansiktet hans). Velde kjekt som i natt da han skulle ha pupp nesten én gang i timen.
Samme herJeg samsover, så jeg våkner raskt når baby vil ha pupp, flipper puppen ut og amminga er som regel over på 3-5 minutter og så sover vi videre. Noen ganger sovner jeg selv også mens jeg ammer. (ja, det er helt trygt, jeg har aldri hatt noe tungt sovehjerte, og våkner i nøyaktig samme stilling som jeg sovnet. Sover til og med bedre slik, da jeg halvbevvist i søvne registerer om det bare er uro eller om han vil ha pupp. Er det uro klarer jeg å sove videre. Ligger han i bedsiden blir jeg mye mer oppmerksom og ligger bare å venter på at jeg må ta han til meg. Han blir også roligere ved å sove inntil meg. Han har sin egen dyne, og jeg har dyna mi langt unna ansiktet hans). Velde kjekt som i natt da han skulle ha pupp nesten én gang i timen.
Jeg samsover, så jeg våkner raskt når baby vil ha pupp, flipper puppen ut og amminga er som regel over på 3-5 minutter og så sover vi videre. Noen ganger sovner jeg selv også mens jeg ammer. (ja, det er helt trygt, jeg har aldri hatt noe tungt sovehjerte, og våkner i nøyaktig samme stilling som jeg sovnet. Sover til og med bedre slik, da jeg halvbevvist i søvne registerer om det bare er uro eller om han vil ha pupp. Er det uro klarer jeg å sove videre. Ligger han i bedsiden blir jeg mye mer oppmerksom og ligger bare å venter på at jeg må ta han til meg. Han blir også roligere ved å sove inntil meg. Han har sin egen dyne, og jeg har dyna mi langt unna ansiktet hans). Velde kjekt som i natt da han skulle ha pupp nesten én gang i timen.
Helt likt som her Jeg beveger meg heller ikke en cmJeg samsover, så jeg våkner raskt når baby vil ha pupp, flipper puppen ut og amminga er som regel over på 3-5 minutter og så sover vi videre. Noen ganger sovner jeg selv også mens jeg ammer. (ja, det er helt trygt, jeg har aldri hatt noe tungt sovehjerte, og våkner i nøyaktig samme stilling som jeg sovnet. Sover til og med bedre slik, da jeg halvbevvist i søvne registerer om det bare er uro eller om han vil ha pupp. Er det uro klarer jeg å sove videre. Ligger han i bedsiden blir jeg mye mer oppmerksom og ligger bare å venter på at jeg må ta han til meg. Han blir også roligere ved å sove inntil meg. Han har sin egen dyne, og jeg har dyna mi langt unna ansiktet hans). Velde kjekt som i natt da han skulle ha pupp nesten én gang i timen.
Beste triks for raping? Synes min er så vanskelig å rape, og om natta umulig. Enten så bare sovner han eller så må jeg holde på leeenge og da våkner han helt. Så blir mye promp som skal ut på morgentimene..Vi samsover av og til vi også, men må ta han opp for raping etter amming for å ikke våkne opp like etterpå av skriking. Jeg sover også i helt samme stilling om jeg gjør det.
Beste triks for raping? Synes min er så vanskelig å rape, og om natta umulig. Enten så bare sovner han eller så må jeg holde på leeenge og da våkner han helt. Så blir mye promp som skal ut på morgentimene..
Samme her dessverre.. Leter også etter tips for raping
Er noen filmer her med tips for å få ut rap og promp. Kanskje noe som kan funke?
Her kommer rap opp uten problemer med promp er verre, og den magemassasjen hjelper på.
https://www.stinesofiesstiftelse.no/tema/veiledningsfilmer