Drømme vogna

MiaDenPia

Elsker forumet
Hvis dere kunne velge fritt blandt alle vogner som er uten å måtte tenke på pris eller noe, hva ville du valgt?

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

For min del tror jeg det må være edge duo fra emmaljunga med duo s chassi eller nitro city super 2014 utgaven som kommer nå
Men edge duo er ei diger vogn, som tar mye plass

Kunne tenke meg noe i denne kategorien her jeg.:) Men er ikke så lett å få tak i sikkert.. pluss at det ikke er så praktisk..emadu3us.jpg

Bugaboo cameleon sahara edition... den er så fiiiiin! men ikke praktisk for oss, og dyr.

åå.:) Den var fin.. Men har allerede vogn, så kan nok ikke kjøpe den.. Pluss at vi må ha en vogn som vi kan gå litt i skog og mark med, så er ikke så praktisk for oss..:) Men det hadde vært drømmen ja..
Samme her , også har vi trapper og liten bil

Men synes den var fin jeg med

Da ville jeg hatt en hvit balmoral silvercross i tillegg til stokke crusi vognen min (men ikke i stedet for).

Vakker, svindyr og upraktisk ;)

Jeg har kjøpt drømmevogna. En bugaboo cameleon<3

Vi kjøpte drømmevogna før jul (da jeg var gravid men måtte avslutte svangerskapet i uke 21) så vi har den nå til dette barnet :-) emmaøjunga edge duo :-)

Termin 31 januar 2014 <3

Drømmevogna er kjøpt og betalt :) En Emmaljunga city cross i beige leatherette og krom understell. Gleder meg til å trille den <3

Kunne tenke meg noe i denne kategorien her jeg.:) Men er ikke så lett å få tak i sikkert.. pluss at det ikke er så praktisk..Vis vedlegget 22779

Sniker fra juli eg. Denne har eg bare i begunder fargen :)
Absolutt en helt fantastisk vogn :D Vogna er blitt brukt av mine søstre og meg og er 29år :)

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
Jente 02 juli 2013
♥♥♥♥

Drømmevogn er bestillt :) Emmaljunga Mondial duo i creme skinn med duo-s understellet :)

Back
Topp