Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var kjempe finKunne tenke meg noe i denne kategorien her jeg. Men er ikke så lett å få tak i sikkert.. pluss at det ikke er så praktisk..Vis vedlegget 22779
liker det litt retroDen var kjempe fin
Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
Åssen er det av de?Bugaboo cameleon sahara edition... den er så fiiiiin! men ikke praktisk for oss, og dyr.
Er ikke tilfeldigvis en sånnliker det litt retro
åå. Den var fin.. Men har allerede vogn, så kan nok ikke kjøpe den.. Pluss at vi må ha en vogn som vi kan gå litt i skog og mark med, så er ikke så praktisk for oss.. Men det hadde vært drømmen ja..Er ikke tilfeldigvis en sånn
http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=42018147&sort=5&q=retro barnevogn&save_term=true
Samme her , også har vi trapper og liten bilåå. Den var fin.. Men har allerede vogn, så kan nok ikke kjøpe den.. Pluss at vi må ha en vogn som vi kan gå litt i skog og mark med, så er ikke så praktisk for oss.. Men det hadde vært drømmen ja..
Bugaboo cameleon sahara edition... den er så fiiiiin! men ikke praktisk for oss, og dyr.
Åssen er det av de?
Den var fiin men koster nok litt ja
Kunne tenke meg noe i denne kategorien her jeg. Men er ikke så lett å få tak i sikkert.. pluss at det ikke er så praktisk..Vis vedlegget 22779