Drømme utdanning?

Ulva

Forumet er livet
Hvis du kunne velge og vrake i utdanning og ikke trengte å tenke på penger, karakterer, inntakskrav, tid osv...hva ville du valgt? Hva er den ultimate drømmen?

Har null aning! Trives veldig godt med jobben min! [:)] Men vil jo ha mesterbrevet etterhvert da[:)]

Mye jeg kunne tenkt meg å utdanna meg som, men vet ikke om jeg ville jobbet med det[8|] Har alltid hatt lyst til å gå kjole og drakt, frisør og sminke, men det er mere bare for å kunne det[8D]

Jeg har ikke peiling - det er en grunn til at skole er så langt unna hodet mitt som mulig.

Men noen ganger drømmer jeg om å være lærer.. Eller barselpleier.. Eller bare jobbe på et kontor! Papirarbeid, mmmh.

Vist flystyrt ikkje hadde våre oppfunne, så ville eg blitt flyvertinne og sett verden..

Nei, men lærer.. ELler jordmor.

Vetrinær har alltid vært min drømme jobb. Seff kunne vært foruten all avlivingen, men har alltid hatt lyst til å jobbe med dyr.

Men tror det er sinnsykt mange jobber der ute som man ikke vet om en gang som sikkert er kjempe spennende og morsomme.

Arkitekt

Jeg hadde valgt det samme om igjen, har drømmeyrket! Er lærer[;)]

Veterinær eller Jordmor [:D]

Jordmor. Bare synd det er få jobber. Mange jordmødre jobber som sykepleiere.

Jordmor eller barnepleier [:)] Her også veeldig lyst å ta førskolelærer utdanningen og jobbe som pedagog i barnehagen! [:)] åhh så mye å drømme om...

Barselpleier her også [:)]

tja.. sånn fort tenkt over tror jeg det hadde vært interessangt å vært kirurg, pilot, eller hatt master/doktorgrad i det jeg utdanner meg til. Jeg stopper ved bachelor [:)]

Back
Topp