Drømme-tråd

Lilutta

Gift med forumet
Oktoberlykke2020❤
Tenkte det kunne være gøy med en tråd hvor vi kan dele drømmene våre :rolleyes: Det er jo kjent at man drømmer mye rart når man er gravid, så her kan vi samle de på ett sted. Sikkert morsomt å se tilbake på senere også :) Gode, fine, morsomme, syke, triste, skumle, virkelige? :smiley-angelic003 Kjør på!
 
Jeg drømte at livmoren min plutselig vokste kjempemye og rakk opp til navlen (er bare i uke 9). Kunne kjenne bevegelser på den ene siden av magen, og kjente plutselig bevegelse på den andre siden også. Tvillinger! Plutselig kunne man se masse bevegelser på utsiden av magen også :joyful:

Dro på ultralyd, og istedenfor den skjermen man ser babyen på så var det en vaskemaskin (?!) som man kunne lukke opp døra på for å se babyene inni :laughing001 Og der var det 3 stykker. Trillinger! De hadde sonde i nesa (premature) og hadde luer og klær på. Det var en som begynte å ta på babyene mine inne i vaskemaskina (livmora mi?) og jeg fikk helt panikk og ba de slutte og lukka igjen døra.

Også våkna jeg. Det var en syk drøm :laughing021
 
Har hatt mange drømmer!!
Men den verste var at mine foreldre hadde blitt angrepet, de begge lå på gulvet. Pappa snakket ikke men mamma klaget over smerte i lillefingeren, og da så jeg at alle fingrene hennes var kappet av:crybaby2
Våknet i avsky og skremt :scared001

Og natt til onsdag og torsdag hadde jeg samme drøm der jeg drømte å ha gått helt til OUL uten noe hjerteslag. Skulle til lege likevel for å ta livmorhalsprøve torsdagen så han tok ultralyd i samme slengen. Og det var det en liten bønne med hjerteslag :love017
 
Drømte at jeg fødte en babydukke på en sofa :wtf Hvem sin sofa vet jeg ikke, men det var i hvertfall ikke vår. Jeg husker at min søster og min mor var der, men mer husker jeg ikke.
 
hærregud, jeg drømmer flere helt sinnsyke drømmer hver eneste natt :hilarious: jeg skjønner ikke hvordan det går an, og det ødelegger for nattesøvnen min. husker jeg drømte mye sært sist jeg gikk gravid også :hilarious:

i natt drømte jeg at noen farget håret mitt lilla, og at jeg hadde en baby som løp rundt med en sånn gåvogn, den var født dagen før :laughing002 ingenting unormalt med det, den kunne jo så klart ikke gå selv enda, den var jo bare en dag gammel, så det var klart den måtte bruke gåvogn hahah
 
Har drømt at det var en kvinne som var gravid og jeg shoppet gravidklær og hun så stygt på meg, og jeg våknet med dårlig følelse.

Jeg drømte jeg var på ultralyd og så to levende ultralyd, men våknet også da med dårlig følelse.

Hver gang jeg drømmer noe, våkner jeg med dårlig følelse, selv om jeg ikke husker hva jeg har drømt.
 
Drømte her om dagen at barnefar hadde hatt ei på si siden vi ble ett par for snart 8 år siden :mad: :p

Var en lang drøm, jeg var gravid i drømmen også, og han dumpet meg når jeg fant ut at han hadde ei på si og ville fortsette forholde med hu :wideyed::mad:

Var nesten litt sur på han når jeg våknet :p
 
Drømte her om dagen at barnefar hadde hatt ei på si siden vi ble ett par for snart 8 år siden :mad: :p

Var en lang drøm, jeg var gravid i drømmen også, og han dumpet meg når jeg fant ut at han hadde ei på si og ville fortsette forholde med hu :wideyed::mad:

Var nesten litt sur på han når jeg våknet :p

Sånne drømmer er så fæle! Husker i forrige svangerskap så drømte jeg blant annet at jeg tok samboer på fersk gjerning med å drive med dop. Og er det én ting jeg virkelig ikke aksepterer, så er det sånne ting :wacky: Og han er helt enig, så hvorfor jeg drømte det kan man lure på. Men husker jeg var så forbanna når jeg våkna :whacky011
 
I natt drømte jeg at jeg hadde fått meg noe som het «sittebrett». Det så ut som en sånn krakk som frisører bruker, sånn med hjul som man kan justere setet opp og ned på. Men den hadde motor! Jeg var plutselig tilbake der jeg vokste opp, sammen med alle barndomsvennene mine. De kjørte rundt på andre rare kjøretøy. Sittebrettet jeg hadde gikk i 80 km/t og alt man måtte gjøre var å trykke på en knapp på setet. Usannsynlig stødig var det også! Vi kjørte 7 km til et annet tettsted og havnet i en laaaaang kø inn til et sirkus eller noe. Sønnen min på 3 år var også der, men han hadde jeg plassert hos noen andre i køen :wacky:

Plutselig var vi på en burgersjappe, og man måtte sette fra skoene på utsiden før man gikk inn. Og når jeg kom ut igjen hadde noen tatt skoene mine. Jeg var så sint! Vi var der hele natta og jeg fant aldri skoene mine igjen. Så ble det morgen i drømmen, og da våkna jeg.

Så mye rart man drømmer altså :laughing021
 
Drømte her om dagen at barnefar hadde hatt ei på si siden vi ble ett par for snart 8 år siden :mad: :p

Var en lang drøm, jeg var gravid i drømmen også, og han dumpet meg når jeg fant ut at han hadde ei på si og ville fortsette forholde med hu :wideyed::mad:

Var nesten litt sur på han når jeg våknet :p

Nesten det samme som jeg drømte her
 
Drømte skikkelig fælt i natt. Det var en dame som hadde brutt seg inn på soverommet og lagt seg i senga sammen med 3 åringen. Merka det først når jeg skulle legge meg. Og når jeg oppdaga det så drepte jeg ho, og la ho i boden vår. Fortalte det til samboer og han putta liket i en pose og la det i postkassa vår av alle steder :eek: Jeg var så redd for å bli tatt, og livredd for å havne i fengsel.

Tror jeg ser for mye serier om dagen :wacky:
 
Drømte at mamma skulle vaske babyen, og hun putta den i vaskemaskinen... babyen var litt slapp og full av røde nupper når hun tok den ut:wacky:
 
Jeg drepte en kollega av meg for noen netter siden. :nailbiting: mannen min var med på det, men jeg som utførte det. Sært...

Natta etter havna babyen så nærme hudoverflata, i en slags dvask pose, at den til slutt var ute. Navlestrengen falt av, og jeg stod der med ungen i en hånd, og navlestrengen i den andre, og ropte til mannen og mora mi at de måtte ringe 113. Ingen skjønte alvoret, og jeg våknet før jeg fikk med meg slutten på dramaet. :confused:

Litt usikker på om jeg er riktig skrudd sammen... :smiley-ashamed005
 
Drømte her om dagen at barnefar hadde hatt ei på si siden vi ble ett par for snart 8 år siden :mad: :p

Var en lang drøm, jeg var gravid i drømmen også, og han dumpet meg når jeg fant ut at han hadde ei på si og ville fortsette forholde med hu :wideyed::mad:

Var nesten litt sur på han når jeg våknet :p

slike drømmer har jeg så alt for ofte nå for tiden! Værste er at samboer må forklare seg for hvorfor han gjorde det når jeg våkner til tider, heheh stakkars :smiley-angry026:laughing002
 
Drømmer ofte av sambo er utro :p
Drømmer ofte at jeg tar livet av folk.
At jeg detter ut av er fly, eller at flyet styrter.
Drømmer at jeg får jente( gjorde det sist og, men er gutt i magen)
Mange drømmer som inneholder fødsel, mens sambo er der med en annen dame :p Veldig mye rart! Våkner jo 10.000 ganger iløpet av natta :p
 
Drømmer bare om at ting blir kaos og skikkelig stress og at jeg ikke får til ting
 
Drømmer att sambo er utro OFTE :cool:
Drømmer mye om att jeg føder å baby er usynlig eller blir borte etter fødsel :wacky:
 
Back
Topp