*Drømme drømme*

Vand

Forumet er livet
kryss fingrene for at en rik onkel i Amerika plutselig sender over noen millioner i morgen tidlig til kontoen min[8D][:D]

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/viewimagewide?reference=2010/10/29/0/251/818/80_884400031.jpg&finnkode=25181880

Kjempekoselig! Sett bort fra de stygge flisene på badet, så er dette drømmeboligen min[:D]

mannen så på bildene - lurer på om han er til å overtale om å flytte[8D] han likte huset kjempe godt[:D]

Dette huset er ikke mange husan unna mitt barndomshjem. Veldig fint der[:D]

Bare så synd at disse nye husene er så tett i tett[:'(]

Nydelig hus!!! Sånt kunne jeg tenkt meg og!

HÆÆÆRLIG hus ja!! [:D] Og litt penger de som bor der når de har 2 stokke senger + stokke stellebord ?[8|][8D]

ORIGINAL: KathMor

HÆÆÆRLIG hus ja!! [:D] Og litt penger de som bor der når de har 2 stokke senger + stokke stellebord ?[8|][8D]
Var det ikke 3 av de sengene? Steike tenkte bare jeg!

ORIGINAL: Tjukkaaa

mannen så på bildene - lurer på om han er til å overtale om å flytte[8D] han likte huset kjempe godt[:D]

JAAAAAA!!!! [:D] MO IL trenger spillere!! [8D] (selv om de ikke betaler spillerene i øyeblikket.... kremt kremt[:'(])

ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: Tjukkaaa

JAAAAAA!!!! [:D] MO IL trenger spillere!! [8D] (selv om de ikke betaler spillerene i øyeblikket.... kremt kremt[:'(])

Hihihih - han der gamlingen har jo ikke mye igjen uansett såh[8D]. fins det jobb for meg der da?[8D]

Back
Topp