Drøm

schnuppa

Forumet er livet
Jeg drømte jeg fikk et guttebarn... Han var så nydelig, med store brune øyne.. Jeg tror jo selv jeg får en jente, men dette var så virkelig og i drømmen stussa jeg sånn for jeg var jo selv sikker på en jente.. Måtte sjekke tassen flere ganger[8D][:D]... he he. Rart å drømme slik.[:D][:D]. Flere som har sånn e drømmer???

Helt i begynnelsen av svangerskapet drømte jeg at jeg hadde født ei jente med masse mørkt hår [:D] Men ett par netter senere drømte jeg at sambo hadde født en sønn [8|]  Det er de eneste gangene jeg har hatt akkurat sånne drømmer- ellers drømmer jeg sinnsykt mye rart for tida og særlig om all slags folk som jeg ikke har sett på maaange år. Er jo nesten sliten når jeg våkner..

ORIGINAL: lisa79

Helt i begynnelsen av svangerskapet drømte jeg at jeg hadde født ei jente med masse mørkt hår [:D] Men ett par netter senere drømte jeg at sambo hadde født en sønn [8|]  Det er de eneste gangene jeg har hatt akkurat sånne drømmer- ellers drømmer jeg sinnsykt mye rart for tida og særlig om all slags folk som jeg ikke har sett på maaange år. Er jo nesten sliten når jeg våkner..

Ser for meg samboeren din føder en sønn
Helt villt hva vi drømmer... Uffamei...

Jeg har hele tiden inbilt meg at vi skal få jente..Men alle drømmene mine har det vært gutt..
Å på UL på torsdag så sa legen at  han trodde det var en gutt..Men ikke 100% sikker..

Har mange syke drømmer for tiden.[:D]

Det er spennede.. Lurer på om jeg sanndrømte.. det var såå virkelig...[;)]

Før jeg skulle på 3d har jeg en jævlig drøm.I følge drømmen var den en ekstraordniær ultralyd vi skulle på hvor legen ba sambo løfte bebisen ut av magen..så gjorde han det..så snudde han bebsen mot meg og den hadde store sorte alien øyne...jeg skrek og ba han putte den tilbake! Da våkna jeg svett! UGG

Men 3d var slettes ikke slik som drømmen :)

Uæææ da hadde jeg blitt redd...[;)]

Drømmer hele tiden at jeg får en gutt, men han har ikke ansikt..[&:]
Det hele virker helt normalt i drømmen også, så jeg tipper det er fordi jeg ikke vet hvordan han ser ut..

Uffamei skal vi ha det slik frem til fødsel, blir det noen slitsomme netter... Har hørt mange drømmer blir skikkelig ille jo mer fødsel nærmer seg[&:][&:][&:][8D]

ORIGINAL: chello

drømmer ja.. det har jeg masse av. Mest at jeg føder og slikt. Drømte faktisk det i natt. Og hu var kjempe fin!!!!!

Så bra at hu var fin og ikke en slik skrekk drøm da.. Jeg også har hatt mest fine drømmer..  drømmer om en pen liten gutt med brune øyne... [:D][:)]

ORIGINAL: schnuppa

drømmer ja.. det har jeg masse av. Mest at jeg føder og slikt. Drømte faktisk det i natt. Og hu var kjempe fin!!!!!

Så bra at hu var fin og ikke en slik skrekk drøm da.. Jeg også har hatt mest fine drømmer..  drømmer om en pen liten gutt med brune øyne... [:D][:)]

Har nå min del av skrekk drømmene og.

Drømte her en natt at vannet gikk og jeg stresset fælt med å komme meg til sykehuset. Da jeg endelig kom meg ut til bilen var jeg naken og av min store forskrekkelse hadde jeg en mannetiss istenden for min tiss....[:D][:D] Herregud jeg stresesa. Var helt våt i håret da jeg våkna... hahahahahaha

Med han første min drømte jeg at jeg fødte en hau med grisunger. Det var et veldig mareritt for meg da jeg er livredd for griser... hahahahaha

Å min gode.. grisunger og greier?? [:D]
Uææ den naken drømmen hadde jeg også blitt rimelig stressa av.. Naken med mannetiss!!! Uæææ så fælt..
Håper ikk ejeg får sånne.. [&:][&:]

chellO. hahahah..herrgud tårene triller her..ler så fælt av det du skrev..åsså griseunger da..hihi..kanskje bedre enn alien? hihi

Klem

Back
Topp