drøm

sasja

Forelsket i forumet
er det noen som har drømt at de var gravide? eller plutselig våknet om natten med en følelse om å være gravid?

Har drømt at jeg har vært gravid mange ganger de siste årene[;)] Drømmene kommer med jevne mellomrom[;)]

>Det er en herlig opplevelse. Han en slik drøm i natt. Var 21 uker på vei,og magen den var så fin å flott.. TENK om det kunne være virkelig.........

Det kommer nok det også, lykke til[;)][;)]

Jeg har hatt en "fast" og herlig drøm siden jeg var rundt 17-18..
Drømmer at jeg får en liten gutt. Han er litt for tidlig født,men langt utenfor fare.
Det som er så rart,er at denne drømmen fortsetter hver gang jeg drømmer om det igjen.. Med samme baby også!!
Han er så nydelig!! Liten og spe,blondt hår og nydelige øyne!![:)] Alt er helt perfekt!!

ser du er fra sørlandet Trine85. Det er jeg også.. Hehehehe

Å ja, det drømmer jeg stadig.

Drømmte engang at jeg var nettopp blitt gravid, og det var en kjempedelig følelse. Helt til jeg våknet. Drømte engnag (før vi ble prøvere) at min samboer hadde sagt "nå er tiden inne for å lage baby" og det var også en deilig følelse, til jeg våknet, og innså at nei, vi skulle ikke prøve enda. Har drømt at jeg hadde barn, fikk barn, adpoterte barn, you name it.

For en måneds tid siden hadde jeg triste babydrømmer. I den ene drømmen var jeg faktsik gravid, men følelsen var trist, for fokuset var at jeg var blitt gravid igjen etter å nettopp ha mistet. Det var aborten som var hovedfølelsen i drømmen. Jeg våkna, og da var det godt å våkne, og krabbe inntil min samboer. Senere samme natt drømte jeg at vi satt med et lite barn, årsgammelt omtrent, på fanget, pakket i et håndkle i en eske, den vesle piken (hun var vår datter) var død. Det var rett og slett fæle drømmer. (og den dag i ag klarer jeg ikke bruke det håndkleet, jeg har ikke engang vaska det, jeg orker ikke.)

Men stort sett drømmer jeg bare koselige, positive drømmer om babyer :)

Arendal.. hehehe..

Nydelig om sommeren her ja.. Hvor er du i fra da?
Har du prøvd lenge å bli gravid.?

Er fra Vennesla,jeg..[8D] Vi har prøvd et halvt år.. Er temmelig lei av at det ikke skjer noe snart,men,men.. Mange som har prøvd lengre enn meg! Ting tar tid![;)]
Enn hva med dere da? Prøvd lenge?

vi har prøvd i 13 mnd nå. Begynner å bli lei ja. Værtse er vel at alle rundt enn blir gravide. Og det er MANGE..

Jeg har drømt at jeg har vært gravid mange ganger jeg også....veldig rar følelse. Og så har jeg drømt at jeg har født og at det var en katt, hehe. Har katt selvsagt. men det som var morsomt var at ingen reagerte på at vi fikk en katt i stedet for et barn. Merkelige greier!

venninna mi drømte at jeg var gravid og at jeg la på meg og la på meg...til slutt kunn jeg ikke ha armene inntil kroppen fordi jeg var så rund....ser det for meg, hahahaha!

Lykke til alle som drømemr om å bli gravide...det blir vår tur en gang også!

Klem, m

Såpass lenge,ja..[>:] Ja,det er noe av det verste!! Fikk vite igår at to av venninnene mine også er gravide nå. Ei er gått over tiden,tre av de har fra før.. Er kun meg og ei til i vår klan liksom..[&o]
Så kjipt...

hei. jeg har i det siste drømt at jeg er gravid. men samtidig er det ikke meg men kona til svigerfar som har fått en sønn. han er så søt og lys i håret og de blå øyna. hehehe.. håper at det kan være sanndrømm. ønsker en liten spire.

Joda jeg drømte når jeg var gravid for 1,5 år siden at jeg var gravid. Eller det var vel heller det at jeg visste ikke at jeg var gravid, man alle andre visste det. Ikke jeg og sambo... Dagen etter følte jeg meg gravid. Men så begynte jeg å blø og SA var et faktur.

Etter det har jeg drømt en el at jeg har vært gravid, men ikke med den følelsen som jeg da hadde. Det har ikke vært fullt så ekte på en måte.

Back
Topp