drøm

turteldue

Forumet er livet
VIP
jeg sovnet igjen klokken 10 i dag. våknet klokken 11 då men den ene timen så drømte jeg at gubben var på ferie med noen venner av han.
og jeg skulle være med mamma og de.
mamma og de skulle grille og hadde glemt å kjøpe mat til meg då.

jeg våknet då. og då var jeg helt kliss våt. tårene hadde bare rent og rent.

huff begynte å grine i søvne fordi mamma og de hadde glemt å kjøpe mat til meg[8|]

FADER disse drømmene og hormonene er jo bare helt syke... huff...

Trodde folk overdrev når de sa gravide drømmer mye og mye rart, men skjønner nå at de ikke gjorde det...

Jeg drømte natt til å går at foreldrene mine hadde reist fra hverandre og hele gårsdagen var jeg trist og sur helt til vi reiste hjem til foreldrene mine, he he[:D] De er like lykkelige enda heldigvis og når jeg fortalte drømmen sa de bare at det ikke kom til å skje hvertfall![:D][:D]

Drømmer virker veldig inn på oss og jeg håper du får en finere drøm neste gang[:)]

Jeg og drømmer MYE og RART etter at jeg ble gravid. [&:]

Husker best når jeg drømte at nurket ble født. Bebisen kom ut, og var over 11 kg. med fire små tenner og MASSE hår?!? Jeg spurte jordmoren (i drømmen) om dette var normalt, og hun svarte bare at "Ja, det er sånn som kan skje iblant"... [:D]

Var en helt forferdelig følelse, husker jeg tenkte, "Hvor er babyen min?? Dette er jo ingen baby??"

[:D] [:D] [:D]

Nå er det faktisk slik, turteldue, at det værste du kan gjøre mot en gravid og sulten kvinne, er å hindre henne å spise.

Jeg vil tolke drømmen din som en redsel for å plutselig stå uten mat;). Jeg skjønner godt at du begynte å gråte jeg!!! Hadde jeg gjort også!

hahaha[8D] 

Mye rare drømmer jeg også. Ikkeno som henger på greip[:D]

Hihi..må le litt når jeg leser om drømmene deres...jeg også drømmer mye rart.

Drømte at jeg fødte en jente som brått var nesten 1 år, jeg ble helt fortvilet for jeg innså at jeg ikke husket noe som helst om henne fra da hun var baby. Jeg ante liksom ingenting om henne, hva skule hun ha å spise, hvilke klær skulle hun ha på seg. Alt var helt borte...som slettet fra hukommelsen. Ekkel drøm.

Drømte også at jeg fødte en jente som kunne gå...tenkte som så at hm...hun var jo LITT stor...hehe

Sitter å humrer litt for meg selv når jeg leser må jeg si... men føler meg jo veldig igjen med de rare drømmene....
Hadde for litt siden en ganske virkelighetsfull drøm om at det allerede kom melk ut av brystene mine... va ikke helt klar for melkespreng i uke 5 av svangerskapet...[;)]
Åsså har jeg hatt masse mareritt.. men husker ikke så mye av de...

Jeg drømte at bestmor hadde skutt tante og onkel[:-] DET var fælt det!
Så var hele familien samla etterpå, mens jeg måtte løpe mellom husene til alle sammen fordi det var ingen som tok telefonen og kunne svare meg på hvor de var. Tilogmed sambo bare dro fra meg[:(]

ORIGINAL: Frøken S

Så var hele familien samla etterpå, mens jeg måtte løpe mellom husene til alle sammen fordi det var ingen som tok telefonen og kunne svare meg på hvor de var. Tilogmed sambo bare dro fra meg[:(]

Sykt! Og skummelt. og en hel del synonymer!

ORIGINAL: Jaybird

ORIGINAL: Frøken S

Sykt! Og skummelt. og en hel del synonymer!

Det var helt forferdelig! Men heldigvis en drøm. Våkna godt i senga min sammen med min deilige sambo, så det gikk fint[:)][:)][:)]

Back
Topp