drøm... x2 smule langt...

x1xSweetmum27

Forelsket i forumet
god morgen jenter.... idag følte jeg for å fortelle litt om nattens drøm... tihi...

Drømte at jeg skulle amme lillegutten min... noe jeg med førstemann ikke fikk til... og det var en utrolig følelse... [:D] men så når han var ferdig og jeg skulle klappe ham i ryggen så han kunne få ut luften i magen så spydde han absolutt alt + litt ekstra.. Og han bare gråt og gråt... og jeg følte meg som verdens dårligste mor fordi jeg ikke skjønte hvorfor han gråt sånn.... [&:] så da våknet jeg og joda mor gråt i søvne hun ja.. uff tok meg en lang tid å sovne igjen så når jeg endelig sovnet så drømte jeg med barnevogna jeg har lagt til sides. Nydelig barnevogn i sort med lime. Emmaljunga. Så jeg sendte mannen min å betale for denne da... og han kom hjem med ei vogn som var sort og RØD!!!!! jeg ble litt sur og sa at vogna var feil og han bare sa at det gjør ikke noe så lenge babyen har vogn. GRR[:@] så da trasket jeg tilbake til butikken da og sa at jeg hadde fått feil vogn fordi jeg hadde bestilt den i sort og lime ikke rød.. og hu i kassa bare sa: ok men vi er tomme for lime vogna så du for bare ta den røde... [:-]  Og jeg krangla og smelte og ja... og sa at jeg hadde lagt til sides den vogna og at det var jo den jeg skulle ha og at jeg hadde jo kjøpt alt annet utstyr til å passe DEN vogna ikke den røde... og hu bare sa ja ja du har jo i det minste ei vogn så kan ikke hjelpe deg.... [:-][:-][:@]

Følte det kokte innvendig....

endte opp med at jeg våkna kjempe sur.... Og mannen lå på sia av meg og snorka... så han fikk en albu inn i ribbbeinan.. dakka våkna og skjønte ingenting.. [8D] så sier jeg til ham: Ja sånn går det når du ikke kan få tak i den riktige vogna... [8|] så snur jeg meg og bare føler at tårene renner.. han skjønte jo absolutt ingenting....  eneste komentar jeg fikk av ham var.. ja ja er hormonene ute å kjører idag.. [&:] hehe... så sovna han igjen... tihi...
Må si at jeg er veldig takknemlig for en mann som er så skjønn som ikke lar det gå innpå ham at han plutselig blir vekka av ei illsint og hormonell kone hahahaha....

Kanskje det er det at det nærmer seg termin som gjør at jeg blir stressa...[&:] uff....

ja ja det var min dagens hedelse... hehe nå går jeg i seng og prøver å slappe av igjen...

ha en strålende dag jenter...

he he he...skjønn du er da - og for en fantastisk forståelsesfull mann...[;)]

hahaha, så bra!
veldig livaktige drømmer da! imponert over at du husker dem så godt jeg[;)]
bra disse mennene er tålmodige ja[8D]

Hahahaha!!! [:D][:D]
Så fantastisk hærlig drøm, eller ikke... Guri malla, jeg hadde blitt så provosert og skuffet.
Bra at sambo ikke tok det værre enn som så [;)]

ORIGINAL: TITTIN72

he he he...skjønn du er da - og for en fantastisk forståelsesfull mann...[;)]

hehe tusen takk jenter.. drømmen var så fersk at jeg ville fortelle det til dere.. hehe mannen fant ut at han ikke hadde tid å høre på drømmen når jeg ville fortelle fordi han måtte levere guttungen i barnehagen hehe...

har en fantastisk hærlig mann...

sola skinner her i kr.sand idag og jeg føler meg uthvilt etter luren... aaaahhh..... idag er alt bare bra....

Kan ikke for det, men må bare le! Her kan og drømmene være så virkelige at jeg våkner opp sur feks [:D] Men ganske så frustrerende drøm du hadde da!! Uff.. Og for en herlig fortsåelsesfull mann du har, ler litt av kommentaren hans og [:D][:D]

Back
Topp