drøm@generelt dame

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Trur dåke ikkje eg drømte om ei dame på generelt i natt?? :P ho med ein sånn fe eller tingeling som profilbilde!:P
var på besøk hos ho og greier (sjøl om eg aldri hadde møtt ho før), og så sa eg at eg måtte stikke... så reiste eg vidare til noken venna av meg og min kjære... Då ringte ho meg fornærma og greier fordi eg ikkje skulle heimatt, men reiste frå ho til fordel for noken andre...:P
etterkvart vart vi venna då, og ho hadde ei superskjønn datter... men gosh..
eg trur eg burde melde meg ut herifrå, snart!=P sånn som eg drømmer om brukarane!:P

haha, sorc har du snikt for mye på generelt nå? [:D][:D][:D]
Jeg har drømt om deg og trone jeg også så [:D][:D][:D]
vi er altfor A-V-H-E-N-G-I-G av BV [:D]

Må melde meg inn i den klubben
Drømte om Trone og juneb i natt.. Også kom du sorciere_ og spurte om vi sku gå på trilletur... Så da gjækk vi alle sammen... Vi gjækk i fra bodø t oslo.. Korsen i allværden vi klart da veit e ikke, men e hadde vondt i beina da e våkna[&o][8|]

Jeg drømte om deg og idapjus tidligere i uken, sorciere_ [;)] Husker det ikke eksakt nå mer (merkelig hvor fort man glemmer drømmer), men du skulle passe tvillingene til Ida, PLUSS du skulle håndtere din egen pjokk, så du hadde det rimelig travelt. Og så tror jeg dere begynte å krangle [:-] (Noe jeg ikke kan se for meg kunne skjedd i virkeligheten, så det var nok absolutt en drøm)

HAHA =D det er så morro.. jeg drømte for noen netter siden at jeg var å handla øl med Escuro fordi vi skulle på strandparty! :o
Ingen av oss hadde barn da heller. Heheh!! Har også drømt om ei på Januar forumet for ei stund tilbake. Har jo heller ikke møtt noen av dem :D

ORIGINAL: Eldorado

HAHA =D det er så morro.. jeg drømte for noen netter siden at jeg var å handla øl med Escuro fordi vi skulle på strandparty! :o
Ingen av oss hadde barn da heller. Heheh!! Har også drømt om ei på Januar forumet for ei stund tilbake. Har jo heller ikke møtt noen av dem :D

Åååh, kan ikke du være sanndrømt??? Jeg har lyst på iskald øl!! [:D]

ORIGINAL: Sofie.

Drømte om Trone og juneb i natt.. Også kom du sorciere_ og spurte om vi sku gå på trilletur... Så da gjækk vi alle sammen... Vi gjækk i fra bodø t oslo.. Korsen i allværden vi klart da veit e ikke, men e hadde vondt i beina da e våkna[&o][8|]

H HA HA HA HA!!! Kanskje derfor jeg var så sliten når jeg skulle ut på trilletur i dag, ha ha ha ha!!! [:D][:D][:D][:D]

er heilt sprøtt altså! korleis babyverden har blitt ein del av det "sosiale"! Drømmer om kvarandre og greier!! [:D]

ORIGINAL: Sofie.

forstår eg godt;D å så spreke vi er!!;D

Hørte ikke nå klage i fra sambo så e må nu ha sprælla mens e lå rygg mot rygg m han...
Spræk ja!! Men e har ikke gidda å gått den strekninga i virkeligheten... Huff da trur e at kroppen har kollapsa etterpå [8D]

Ja, du har jo fått ekstra lang trilletur, sia du ha måttet gå hit t bodø også snu og gå t oslo[8D]
Nei trur e står over lars monsen tura[8D] (han e forresten i slekt med fosterfamilien min, og e ser likheit mellom han og fosterbroren min)

Back
Topp