Dråper mot magevondt

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Noen som har erfaring med de her?

ImageUploadedByBV Forum1470237552.261193.jpg

Ikke sett de før, men det er omtrent som gaviscon og melkesyrebakterier.

Bare brukt minifom fra apotek med god effekt. Men har flere bekjente som ikke har hatt noe effekt av minifom også. Det spørs vel årsaken til magevondtet.

Noen på andre gruppa hadde prøvd de og skrøt veldig av de. Tror ikke de er i Norge?

Har prøvd gripe water og miniform med ok resultat.

Noen på andre gruppa hadde prøvd de og skrøt veldig av de. Tror ikke de er i Norge?

Har prøvd gripe water og miniform med ok resultat.

De er svenske, står på norsk inni.

De selger ikke miniform her.

Minifom selges på norske apotek. Man må bare spørre. De står i kjøleskap bak disken.

Mulig det var i Sverige hun som skrøt hadde kjøpt de. Husker ikke, husker bare at jeg tok screenshot av den
Ihvertfall alder sett den her i Norge. Men hadde ikke sett miniform heller, den sto på kjøl så måtte spørre etter det.

Minifom selges på norske apotek. Man må bare spørre. De står i kjøleskap bak disken.

Det vet jeg, men hjelper ikke meg så lenge jeg ikke bor der ;)

Melkesyrebakterier er det eneste som har vist noe dokumentert effekt ved kolikk, finnes som dråper til baby feks semper dråper

last ned.jpg

Melkesyrebakterier er det eneste som har vist noe dokumentert effekt ved kolikk, finnes som dråper til baby feks semper dråper

Vis vedlegget 189830

Jeg kjøpte Lactocare + D-vitamin i dag. Spørs om de ikke blir smør på flesk til de andre dråpene her.

Er ikke det tilsvarende minifom da? Hm.
Og lactocare må jo være med melkesyrebakterier..

Ikke prøvd noe. Tror storesøster hadde kolikk, i hvert fall mye magevondt og utrøstelig om natta. Skulle ønske vi hadde prøvd noe. Hvis lillebror får tilsvarende problemer er det rett på apoteket.

Back
Topp