Førstegangs gravid
Betatt av forumet
Hvordan teller dere dpo? Si du har eggløsning fra 18-28 men høyest sjangse 24 - hvilken dag av disse mellom der du har samleie teller man iforhold til når man kan teste?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva betyr det? Kan du forklare litt nermere hvordan du gjorde det?Nå har jeg både tempet og testet etter el, så vet eksakt el. Teller dpo dagen etter egget slipper![]()
Har du testet etter EL? Eller følger du bare appen om når el skal være? Hvis man ikke tester så kan det være vanskelig å vite når el eksakt er. For den kan komme til forskjellige tider pr. SyklusHva betyr det? Kan du forklare litt nermere hvordan du gjorde det?
Vi hadde feks samleie 18,21 og 24 og 24 var den dagen med høyest sjangse ifølge appen jeg følger - hva skal jeg liksom teste etter da![]()
Litt vanskelig å forståHer ser du feks syklusen før den jeg ble gravid på![]()
Litt vanskelig å vite når du ikke vet eksakt ka dag du har eggløsning. Pleie å vær i midten av en syklus. Ka tid hadde du feks mensen? Ka tid vente du mensen?Litt vanskelig å forståvet du ca hvordan jeg skal ta utgangspunkt iforhold til hva jeg skrev?
Forventer mens 8 januarLitt vanskelig å vite når du ikke vet eksakt ka dag du har eggløsning. Pleie å vær i midten av en syklus. Ka tid hadde du feks mensen? Ka tid vente du mensen?
Dpo regner en fra dagen etter eggløsning.
Mange av testene kan vise positiv 5-6 dager før forventet mensen. Men det er ganske tidlig, så tidligste du kan ta test er rundt 3 januar. Om du får negativ vent noen dager før du tar nyForventer mens 8 januarnår trur du det eventuelt vil vises på en test da?
Har aldri hadd spesielle smerter ver eggløsningSiden du ikke har brukt eggløsningstester, så ta utgangspunkt i når du venter mens ja. CB early testen kan du ta 6 dager før forventet mens, men noen får ikke positiv før tett oppi forventet mens, så ikke gi opp håpet når du tester tidlig. Hadde du eggløsningssmerter, eggløsningsslim feks? Jeg får kjempevondt i det egget slipper, men det er jo ikke likt for alle![]()
Nei det er ikke alle som har detHar aldri hadd spesielle smerter ver eggløsningmen nå har jeg det hvite utfolde som jeg fikk sist jeg var gravid også
aldri forstått meg på det. Så like greit ikke hoppe i det.