DPO symptomer/skravling

V

Vesla :)

Guest
Hei!

Jeg drar i gang en symptomtråd jeg :happy:

Ligger sikkert mange her, men en til kan vel ikke skade :smiley-ashamed005

Jeg er 1DPO i dag, så blir spennende dager fremover!

Prøver på nummer to- prøvd lenge!

Forrige graviditet var mitt første symptom en skarp stikkende følelse- nesten som et lite lyn på den ene siden og etterhvert ømme bryst- dette kom vel nesten rett etter positiv test (1-2 på cb).

Håper det er flere som vil dele og skravle litt :Heartbigred
 
Hvordan har det gått med deg? Jeg er 8-9 dpo nå. Synes jeg har *alle* symptomer, men foreløpig Negative tester
 
8 dpo update:
-Vondt nederst i magen, sidene mot hoftene og ned i lysken. Såpass vondt at det er greit ubehagelig. Har alltid ekstremt vondt ved el og mens også, kanskje en sammenheng?.
-Strekker om jeg reiser meg fort eller bøyer meg.
-Tisser mye oftere (ikke noe ubehag).
-Litt gulhvit utflod (tmi, sorry).
-Økt temp på rett over 37, men ikke feber.
-Humøret er svingete, grått masse i dag av småting, mye mer enn ved pms.
-Kjenner også at livmortappen er lav, lukket, myk og hard på samme tid på en måte, som å ta på haken.
-Negativ test (vil ikke tolke den som svak siden ikke bf ser noe, har nok bare strek syn, heh)

Noen som kan kjenne seg igjen? Spesielt med smertene, kan det virkelig være «så ille» som ordentlig smerter og ikke kun litt ubehagelig?
 
8 dpo update:
-Vondt nederst i magen, sidene mot hoftene og ned i lysken. Såpass vondt at det er greit ubehagelig. Har alltid ekstremt vondt ved el og mens også, kanskje en sammenheng?.
-Strekker om jeg reiser meg fort eller bøyer meg.
-Tisser mye oftere (ikke noe ubehag).
-Litt gulhvit utflod (tmi, sorry).
-Økt temp på rett over 37, men ikke feber.
-Humøret er svingete, grått masse i dag av småting, mye mer enn ved pms.
-Kjenner også at livmortappen er lav, lukket, myk og hard på samme tid på en måte, som å ta på haken.
-Negativ test (vil ikke tolke den som svak siden ikke bf ser noe, har nok bare strek syn, heh)

Noen som kan kjenne seg igjen? Spesielt med smertene, kan det virkelig være «så ille» som ordentlig smerter og ikke kun litt ubehagelig?
Nesten akkurat som meg det. Strekker når jeg bøyer meg fremover, og setter meg opp igjen spesielt. Hvit utflod, nesten sånne mensmurringer, men ikke helt likt. Har litt ømme bryster, og kvalme også. Men testene er negative (testetøs). Hodet er ikke venner med meg og jeg er mye mer sint/lei meg enn før. 8-9 dpo
 
Nesten akkurat som meg det. Strekker når jeg bøyer meg fremover, og setter meg opp igjen spesielt. Hvit utflod, nesten sånne mensmurringer, men ikke helt likt. Har litt ømme bryster, og kvalme også. Men testene er negative (testetøs). Hodet er ikke venner med meg og jeg er mye mer sint/lei meg enn før. 8-9 dpo
Kvalme glemte jeg, har det jeg å som kommer og går. Produserer også mer spytt! Det høres jo ut som det må være noe! Tester myyye selv, skikkelig testtøs. Gleder meg allerede til å våkne i morgen så jeg kan teste på ny morgen urin:p
 
Kvalme glemte jeg, har det jeg å som kommer og går. Produserer også mer spytt! Det høres jo ut som det må være noe! Tester myyye selv, skikkelig testtøs. Gleder meg allerede til å våkne i morgen så jeg kan teste på ny morgen urin:p
Haha, sånn er jeg og. Urinen har blitt gyllene dråper nå
 
Back
Topp