Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis mine beregninger er riktige så 13 dpoHvilken dpo fikk du positiv test og hvilken dpo tok du den første testen?![]()
Begynte vel 6-7 DPO, fikk positiv fra 8 DPOHvilken dpo fikk du positiv test og hvilken dpo tok du den første testen?![]()

Hei, @Museline , så koselig å se deg her inneHvilken dpo fikk du positiv test og hvilken dpo tok du den første testen?![]()
har du testet positivt?
Spennende! Krysser fingrene for degGikk på en smell i går, 9dpo, den var vel blenda
Måtte se tilbake på sist, da testet jeg først 15dpo, den var svak positiv.
Har myyye murringer og er ekstremt trøtt![]()

Spennende! Krysser fingrene for deg![]()
![]()
Tusen takkTestet 11 dpo denne gangen og var tydelig rosa positiv.
Sist testet jeg 10 dpo blenda og svak på 12 dpo.
Med første testet jeg først kanskje 15 dpo? Det var et par dager over ikm i hvert fall, men hadde ikke testet el så mer usikker.
Krysser fingrene for deg![]()

Husk sannsynligheten er overveiende for at dette går bra!Testet positivt 10 DPO.
Nå har jeg lest altfor mye på forum og det er bare noen dager siden jeg testet positivt (førstegangs)… føler meg i et slags limbo og aner ikke hva man gjør nå eller noe. Altfor tidlig å dele det med andre enn mannen, og redd for kjemisk osv.

Takk for fine ordHusk sannsynligheten er overveiende for at dette går bra!Man blir litt redd når man leser om kjemisk, SA og MA osv, og på slike forum er det kanskje en overrepresentert del av de som kanskje sliter med å bli/ beholde graviditet. Så selv om SA er en mulig utfall så vil det mest sannsynlig ende i baby
![]()
Eneste måten jeg vet å bekrefte det er å måle kroppstemperaturHvordan vet man når man hadde el? Ifølge ultralyden fikk jeg positiv test 7dpo. Høres så tidlig ut.

Ja, hmm. Det dreiv jo ikke jeg med. Jaja. Får gjette fortsatt.Eneste måten jeg vet å bekrefte det er å måle kroppstemperatur![]()