Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaEr vi fler som venter i spenning på å se om spira sitter ila uka som kommer?
Har hatt litt murringer i går og i dag, og enkelte stikk. Og veldig ømme bryster, men det hadde jeg sist også, mulig det er noe som har komt etter jeg mistet i august. Føler egentlig at synptosymptyder med på tr så langt håper det kommer noen litt mer spennende symptomer i morgen
Spennende!Eg er då 9 dpo og har de siste dagene vært litt øm i puppene og hadde litt muringer for noen dager siden. Ellers mye trøtt. Kunne sovet døgnet rundt
Dethar skjedd med meg også etter jeg hadde fått positiv El test, legen mente at det hadde ingenting å siså lenge ikke testen ble positiv igjenVet ikke om jeg er så spent, men tror i utgangspunktet jeg har IKM i slutten av kommende uke (...har mistanke om at EL ikke skjedde da testene ser ut til å bli noe sterkere igjen) Har nok bare ikke helt trua denne pp, og kommer uansett ikke til å teste før IKM ...sier jeg hardnakket foreløpig Ikke noen symptomer som ikke like gjerne kan være tanta, sikkert derfor jeg ikke har trua
Ah, ok! Skal i alle fall fortsette å teste for EL da, så får jeg se Og legge inn aksjer igjen i kveld før mannen reiser bort noen dager, for sikkerhetsskyld (og kosen da, haha!)Dethar skjedd med meg også etter jeg hadde fått positiv El test, legen mente at det hadde ingenting å siså lenge ikke testen ble positiv igjen
Det er tidlig ja, men symptomene høres veldig lovende utJeg er i dpo land! 4 eller 5 dpo. Litt usikker når testen ble negativ. Sann egentlig mener noen at det strengt talt ikke er mulig å merke noe så tidlig, men noe rart skjer med kroppen min nå. Allerede i går! Har lest om fler som merker noe smått allerede på 3dpo.
Jeg har aldri opplevd å merke noe rundt EL. Selv ikke denne gang. Og nå vet jeg når EL var!
Men i går altså 3 eller 4 dpo ble brystvortene mine så såre at jeg tror jeg snart stryker med! Sann hallo!!!! Det her er ikke mulig. Selve «knoppen» er jo mørk rosa! Og i går kveld, så stakk det til nederst i magen, bare noen minutter av gangen. Og i dag har det murret litt sann små ubehagelig hele dagen. Det er for tidlig med mensen smerter, så noe rart foregår.
Også (sikkert veldig rart) så stikker det i underlivet. Altså tissen....
Selvom noen mener det er umulig, er jeg evig optimist!
Det er vanvittig mye rart man lærer om kroppen i en pp! Vi er en gjeng med evige optimister, som leter etter vondter!Det er tidlig ja, men symptomene høres veldig lovende ut