Dpo land, dag 6!

Har dere noe symptomer så langt?
I dag har jeg svake mensmurringer, så håper at det er et lite tegn :D

Har hatt litt murringer i går og i dag, og enkelte stikk. Og veldig ømme bryster, men det hadde jeg sist også, mulig det er noe som har komt etter jeg mistet i august. Føler egentlig at synptosymptyder med på tr så langt :depressed: håper det kommer noen litt mer spennende symptomer i morgen :)

Eg er då 9 dpo og har de siste dagene vært litt øm i puppene og hadde litt muringer for noen dager siden. Ellers mye trøtt. Kunne sovet døgnet rundt

Vet ikke om jeg er så spent, men tror i utgangspunktet jeg har IKM i slutten av kommende uke (...har mistanke om at EL ikke skjedde da testene ser ut til å bli noe sterkere igjen:bored:) :p Har nok bare ikke helt trua denne pp, og kommer uansett ikke til å teste før IKM ...sier jeg hardnakket foreløpig :hilarious: Ikke noen symptomer som ikke like gjerne kan være tanta, sikkert derfor jeg ikke har trua :p

Last edited:
Har hatt litt murringer i går og i dag, og enkelte stikk. Og veldig ømme bryster, men det hadde jeg sist også, mulig det er noe som har komt etter jeg mistet i august. Føler egentlig at synptosymptyder med på tr så langt :depressed: håper det kommer noen litt mer spennende symptomer i morgen :)

Aah, spennende! Jeg får kjempe ømme pupper med en gang jeg har hatt El, så aner ikke om jeg kan regne med det som et symptom :)

Vet ikke om jeg er så spent, men tror i utgangspunktet jeg har IKM i slutten av kommende uke (...har mistanke om at EL ikke skjedde da testene ser ut til å bli noe sterkere igjen:bored:) :p Har nok bare ikke helt trua denne pp, og kommer uansett ikke til å teste før IKM ...sier jeg hardnakket foreløpig :hilarious: Ikke noen symptomer som ikke like gjerne kan være tanta, sikkert derfor jeg ikke har trua :p
Dethar skjedd med meg også etter jeg hadde fått positiv El test, legen mente at det hadde ingenting å siså lenge ikke testen ble positiv igjen :D

Dethar skjedd med meg også etter jeg hadde fått positiv El test, legen mente at det hadde ingenting å siså lenge ikke testen ble positiv igjen :D
Ah, ok! Skal i alle fall fortsette å teste for EL da, så får jeg se :p Og legge inn aksjer igjen i kveld før mannen reiser bort noen dager, for sikkerhetsskyld (og kosen da, haha!) :D

Åjada. Venter her og, 8 DPO i dag. Jeg har vært veldig tissetrengt, særlig på morgenen, nå de siste 4 dagene. Det har til og med ødelagt for temperaturmålingene mine. Så det MÅ jo være et tegn. Ellers har jeg hatt ryggsmerter, murringer, ømme bryster, jeg har vært frossen og i dag har jeg vært irritabel og hatt skikkelig søtsug. Alt kan bety at mensen nærmer seg, så det er egentlig ikke noe å bli klok på. Jeg skal teste en gang før onsdag, for da reiser jeg bort.

Jeg er i dpo land! 4 eller 5 dpo. Litt usikker når testen ble negativ. Sann egentlig mener noen at det strengt talt ikke er mulig å merke noe så tidlig, men noe rart skjer med kroppen min nå. Allerede i går! Har lest om fler som merker noe smått allerede på 3dpo.
Jeg har aldri opplevd å merke noe rundt EL. Selv ikke denne gang. Og nå vet jeg når EL var!
Men i går altså 3 eller 4 dpo ble brystvortene mine så såre at jeg tror jeg snart stryker med! Sann hallo!!!! Det her er ikke mulig. Selve «knoppen» er jo mørk rosa! Og i går kveld, så stakk det til nederst i magen, bare noen minutter av gangen. Og i dag har det murret litt sann små ubehagelig hele dagen. Det er for tidlig med mensen smerter, så noe rart foregår. :p
Også (sikkert veldig rart) så stikker det i underlivet. Altså tissen....
Selvom noen mener det er umulig, er jeg evig optimist! :greet015

Jeg er i dpo land! 4 eller 5 dpo. Litt usikker når testen ble negativ. Sann egentlig mener noen at det strengt talt ikke er mulig å merke noe så tidlig, men noe rart skjer med kroppen min nå. Allerede i går! Har lest om fler som merker noe smått allerede på 3dpo.
Jeg har aldri opplevd å merke noe rundt EL. Selv ikke denne gang. Og nå vet jeg når EL var!
Men i går altså 3 eller 4 dpo ble brystvortene mine så såre at jeg tror jeg snart stryker med! Sann hallo!!!! Det her er ikke mulig. Selve «knoppen» er jo mørk rosa! Og i går kveld, så stakk det til nederst i magen, bare noen minutter av gangen. Og i dag har det murret litt sann små ubehagelig hele dagen. Det er for tidlig med mensen smerter, så noe rart foregår. :p
Også (sikkert veldig rart) så stikker det i underlivet. Altså tissen....
Selvom noen mener det er umulig, er jeg evig optimist! :greet015
Det er tidlig ja, men symptomene høres veldig lovende ut :D

Det er tidlig ja, men symptomene høres veldig lovende ut :D
Det er vanvittig mye rart man lærer om kroppen i en pp! Vi er en gjeng med evige optimister, som leter etter vondter! :laughing002
Men ja, dette er veldig uvanlig for meg, så da er jeg optimist til cb skriker meg i trynet (ikke gravid) eller tg (tantegrusom) kommer på uanmeldt trusebesøk :hello2

Back
Topp