Dpo-gal !!

P

Prøver 25

Guest
Hei! Hadde eggløsning 22 mai, så kun 3 DPO. Men jeg blir helt gal av å skulle vente med å vite om det satt eller ikke . Kjenner liksom at livmoren murrer og stikker og temperaturen fortsetter å stige siden EL. Jeg vet det er for tidlig for å egentlig kjenne noe, men det er min opplevelse. Andre som blir gale av å vente og kjenne!?

Ja! EL antagelig samme dato som deg. Trodde ikke jeg skulle bli så oppslukt denne gangen (siden det er tredje barnet), men jeg googler smått og stort hele tiden for å holde meg selv opptatt! Alt relatert til syklus, hormoner, tegn, osv osv. blir helt koko!

Ja! EL antagelig samme dato som deg. Trodde ikke jeg skulle bli så oppslukt denne gangen (siden det er tredje barnet), men jeg googler smått og stort hele tiden for å holde meg selv opptatt! Alt relatert til syklus, hormoner, tegn, osv osv. blir helt koko!
Dette er min nummer to (om det går !) og jeg kjenner generelt mye mer i kroppen min siden første fødsel. Så jeg tror og håper alt jeg kjenner på er gode tegn! Har kjøpt tidlig ultralyd og starter allerede daglig fra 6 DPO kjenner jeg meg selv rett

Back
Topp