Dpo fase med symptomer VS dpo fase uten symptomer

Malicen

Blir kjent med forumet
Hei! Leser titt og ofte at mange opplever å ha minst symptomer den syklusen det faktisk klaffer og det fører til positiv test - samt mye symptomer de gangene det ikke klaffer.

Er det noen som opplever å ha mye symptomer- som også har fått positive tester?

Pp2 her, og har mye symptomer. Noe er helt sikkert ikke reelt, men eggløsningsmurringen gikk aldri over her denne gangen, og slik har jeg aldri hatt det. Tror jeg er 8 dpo idag, negativ test.
 
Last edited:
Jeg hadde mye murringer og strekkinger før testen ble positiv, og stusset over at jeg gråt i en scene som egentlig ikke var noe å gråte for 7 DPO. Med førstemann fikk jeg også harde pupper før positiv test. Både jeg og mannen kjente forskjell på puppene mot sånn det pleide å være ☺️
 
Jeg har vært gravid to ganger før og har opplevd begge deler. Den første gangen hadde jeg masse symptomer fra 8dpo i form av murringer, vannete utflod, trøtthet og sinnsykt ømme brystvorter. Det endte dessverre i SA, men ble gravid igjen umiddelbart og hadde ingen symptomer før jeg testet positivt 14dpo, så jeg var overbevist om at jeg ikke var gravid :)
 
Last edited:
De siste tre gangene jeg har vært gravid har jeg vært helt sikker på at jeg var gravid allerede en uke før ikm. Murringer fra 7dpo, soppinfeksjon fra 7 dpo (ja, det er visst ei greie :hilarious: ), plutselig dårlig søvn fra 7dpo, samt pms x 100:nailbiting: Blir så sykt preget av å være gravid. Kjempeglad for å være gravid nå, men gruer meg til de neste mnd!
 
Back
Topp