Dpo 8, svak positiv CB

Lilli^^

Flørter med forumet
Kan si det her også, tok en CB i dag, klarte ikke å vente...

Å den var svak positiv, mn foventer ikke noe før jeg holder en CB digital som det står "gravid" på... thihi^

Her er det bilde:
Test.jpgveldig svak som dere ser, så er usikker...

Ser den jeg:) SÅ gratulerer! :) Ta en ny om en eller to dager, men jeg er sikker på at det er et positivt svar:D

Ser den ja!! SPENNENDE! Håper du har en spire i magen din, hold oss oppdatert på neste test!!! :)

ååå, trør ikke å ta digitalen! den ligger trygt i skoffen, men klarer ikke å ta den! er så redd det ikke står gravid, selvom jeg vett jeg er gravid. Tar den på onsdag på ikm, tilfell den skal komme:P haha

ååå, trør ikke å ta digitalen! den ligger trygt i skoffen, men klarer ikke å ta den! er så redd det ikke står gravid, selvom jeg vett jeg er gravid. Tar den på onsdag på ikm, tilfell den skal komme:p haha

ÅÅÅh jeg hadde ikke klart å vente vertfall =P Kjenner jeg er spent på dine vegne...selv om vi vet du er gravid da! Men kan jo ver den ikke slår ut så tidlig som den andre testen....kanskje best å vente til ikm ja ;)

Gratulerer så¨masse=)

ååå, trør ikke å ta digitalen! den ligger trygt i skoffen, men klarer ikke å ta den! er så redd det ikke står gravid, selvom jeg vett jeg er gravid. Tar den på onsdag på ikm, tilfell den skal komme:p haha

Har du testa med digital nå? :) Det gjorde jeg i dag. Lyste Gravid :)

Har det :) jore det på søndag, klarte ikke å holde meg, så den lyste gravid :D Gratulerer så mye !

Back
Topp