Downs syndrom..

Uke 11-13 er det en ul som du tar og da ser de på nakkefolderen om det er noe galt.
Men er kun de ukene og de kan gjør det. Siden vi har et barn som er sykt fikk vi tilbud om det og takket ja så jeg har vært på den.

Er ikke helt sikker på det, men mener at ihvertfall downs syndrom vises på ultralyd. Da er jo nakken og hodet i en litt annen form enn hos friske foster. Ellers så tror jeg man kan finne ut om det er noe gale ved å ta en fostervannsprøve. Men jeg er altså ikke 100% sikker...

Har et vennepar som fikk prøverørstvillinger. Den ene så de noe galt med (nakkefolden) før uke 12.

Har absolutt ingen grunn til å tro at noe er galt, for både vanlig ul og 3d ul har vært helt fine, men plutselig får man litt rare tanker i hodet..

ORIGINAL: Linni

Uke 11-13 er det en ul som du tar og da ser de på nakkefolderen om det er noe galt.
Men er kun de ukene og de kan gjør det. Siden vi har et barn som er sykt fikk vi tilbud om det og takket ja så jeg har vært på den.

det samme fikk vi tilbud om å kommer til å benytte oss av det![:)]

Det er ikke alltid de ser de heller. Da min tante var gravid fant de det ikke ut før jenten hennes kom ut..
Men hun hadde de ikke i så stor grad..Eller hva det kalles..[:)]

Back
Topp