Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Smulen
ORIGINAL: snartpappaigjen?
Helt utrolig! Man "fjerner" ikke Down selv om man endrer utseende... For at hun lettere skal få jobber? Nei unskyld meg, men Downs er Downs og man må møte dem slik dem er, ikke forsøke å "skjule" eller rette opp...
Som jeg skulle sagt det selv Smulen. Hvorfor pynte på naturens gang???
Downs er downs uansett hva man gjør... Herlige barn uansett[:)]
Javisst er de herlige! *fryder meg over at jeg har drømmejobben*[:)]'
Har mange av de jeg også som spesialpedagog i musikk[:D]
Mer entusiastiske og livslgalde barn skal du lete lenge etter[8D]
Nesten samme jobb vi da![:D]
Artig Smulen[8D] Viste ikke at du drev med musikk også[:D]
Har privatundervisning for barn som faller utenfor det kommunale tilbudet i kulturskolen[:)]
Er utdannet faglærer i praktiske estetiske fag + spes ped utdanning[:)]

ORIGINAL: Kougra
[:-]
Det er jo bare.....trist!
Snakk om overgrep mot barn. Tenk å drive med kosmetiske operasjoner på mindreårige bare fordi de er født med downs???!!!!
Snakk om overgrep mot barn. Tenk å drive med kosmetiske operasjoner på mindreårige bare fordi de er født med downs???!!!!
Føler meg som DEN blondien nå, men håper dere tilgir at en en mann blir engasjert også[8D]
Føler meg som DEN blondien nå, men håper dere tilgir at en en mann blir engasjert også[8D]
Ikke føl deg blond, det engasjerer meg og...
ORIGINAL: svartekua
Men mange som oppdager downs syndrom på ul eller fostervannsprøve tar jo abort, disse barna får jo ALDRI en sjangs til å overleve! Disse foreldrene har jo faktisk gitt barnet en mulighet til å leve, og attpåtil få et vanlig liv. Kanskje det ikke er så egoistisk som det virker.. Jeg tror det er umulig å sette seg inn i hvordan det er å få et barn som er annerledes, før man er samme situasjon selv. Selv om jeg selvsagt er HELT ENIG i at det er forkastelig at det skal være slik..