Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: 76modell
[:)]har aldri brukt dette photoshop som det snakkes så my om her inne[:)]så det skulle jeg tenkt meg og finne ut av. er ikke så flink med pc og programmer er meget nybgynner på dette heren.[:D]så hvor finner jeg det?noen som kan hjelpe meg [:D]
ORIGINAL: Katti_mher det kun photoshop prg. en bruker for å scrappe dig. eller finnes det også andre altern ativer å gjøre det på?
[:)]har aldri brukt dette photoshop som det snakkes så my om her inne[:)]så det skulle jeg tenkt meg og finne ut av. er ikke så flink med pc og programmer er meget nybgynner på dette heren.[:D]så hvor finner jeg det?noen som kan hjelpe meg [:D]
For å få full versjonen av photoshop, må du nok ut med flere tusen kroner.
Men vet det er en del som har piratkopier av det.
ORIGINAL: Katti_mher det kun photoshop prg. en bruker for å scrappe dig. eller finnes det også andre altern ativer å gjøre det på?
For å få full versjonen av photoshop, må du nok ut med flere tusen kroner.
Men vet det er en del som har piratkopier av det.