Dovner bort i hender

❤️mars-mamma❤️

Forelsket i forumet
Sommerfuglene
Marshmallows2021
Jeg sliter veldig med at henda dovner bort og er vonde. Høyre hånda er sånn hele dagen, men venstre kun morgen og kveld.
Har vært å fått massasje uten at det hjalp noe særlig. Noen andre som har tips til ting som hjelper?

Skinne om natten har hjulpet meg noen ganger! Ellers så har jeg bare måttet ta tiden til hjelp:confused: vært sånn i 5 mnd for min del nå!

Jeg sliter veldig med at henda dovner bort og er vonde. Høyre hånda er sånn hele dagen, men venstre kun morgen og kveld.
Har vært å fått massasje uten at det hjalp noe særlig. Noen andre som har tips til ting som hjelper?
Det er nok karpelltunnelsyndrom du har fått. Jeg har hatt det i mange mnd. Prøvde skinne men ble ikke bedre for min del. Hendene er nummen hele tiden men er ikke mye å få gjort med før jeg har født. Er pga veske i kroppen og hevelse som trykker på sene i hendene. Men så lenge du ikkke mister kraft sp har legen sagt det ikke er noe å gjøre med

Det er nok karpelltunnelsyndrom du har fått. Jeg har hatt det i mange mnd. Prøvde skinne men ble ikke bedre for min del. Hendene er nummen hele tiden men er ikke mye å få gjort med før jeg har født. Er pga veske i kroppen og hevelse som trykker på sene i hendene. Men så lenge du ikkke mister kraft sp har legen sagt det ikke er noe å gjøre med

Da er det bare å ta tiden til hjelp. Skikkelig plagsomt i grunn, og spesielt om natten/morgenen. Krysser fingrene for at det blir borte så fort ungen er ute.

Da er det bare å ta tiden til hjelp. Skikkelig plagsomt i grunn, og spesielt om natten/morgenen. Krysser fingrene for at det blir borte så fort ungen er ute.
Ja desverre det er veldig ubehagelig når man våkner er som strøm går igjennom hendene og kveldstid likeså men er vel pga veskemengde øker. Som regel går det over etter mini er kommet til verden så lenge man ikke har vært plaget med det før. Lykke til og håper det blir bedre ❤️

Jeg hadde karpaltunnel i forrige svangerksap, og forventer litt at det kommer til å komme tilbake denne gangen. Det eneste som hjelp for meg sist var å føde. Etter en ukes tid var alt tilbake til normalen.

Jeg var hos kiropraktor i dag i håp om at de kunne hjelpe meg på noe vis. De kom ikke til å få det bort (kun fødsel som forhåpentligvis fjerner det), men de kunne behandle for at det skulle bli litt bedre. Et tips jeg fikk der i dag var drikke mye vann (selvfølgelig), men også at jeg skulle holde henda mine i iskaldt vann så lenge jeg orket for så å ta de raskt opp. Dette for å hjelpe blodsirkulasjon.
Krysser fingrene for at det blir litt bedre om noen dager :angelic:

Back
Topp