Dovendyr

ingeniørfrue

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2016
Er SÅÅÅ trøtt hele tiden :( kan lett sove til 15-16 om ettermiddagen fordi jeg er så slapp og trøtt.... Flere?

Absolutt, er helt umenneskelig hvis jeg ikke får et par timer på øyet i løpet av ettermiddagen også... Som skjedde i går pga familiegrillings..og gubben som gjentatte ganger ignorerte øyekontakten -som ble gretten stirring til slutt... :-P

Jeg sover veldig dårlig på natta nå, så er stort sett en zombie. Er vel bare forberedelse til nattevåking når Fnugg kommer :p

Godt å høre at det er flere! Jeg har hatt en veldig opplagt periode, men nå de siste dagene har jeg sovet veldig dårlig på natta, føler meg ikke trøtt idet jeg legger meg i senga, men blir kjempetrøtt og sliten på dagen. Veldig kjedelig nå som vi har ferie, og føler ikke jeg møter så mye forståelse fra mannen:(

Sover ikke! Men har ikke gjort det under svangerskapet i det hele tatt, kanskje et par usammenhengende timer her og der. Sover ikke i løpet av dagen vanligvis, har skjedd et par ganger bare.

Men nå er det begynt å bli vondt om natten. Det klør i skjelettet! Rastløs i alle bein i kroppen. Får ikke puste nok, så må reise meg og gå.... Det hjelper.

Blir stas med jobb igjen til uka. Har mest lyst til å grine! Sjefen har ikke satt opp vakter for meg etter hva jeg har fortalt at jeg klarer engang, blitt noen "førstevakter" på meg, som betyr at jeg må stå opp 5. Trodde det var jeg som skulle bli glemsk? :(

Har hørt at jernnivået er på det laveste i uke28-32, da vokser den lille raskt. I tillegg så sover i alle fall jeg urolig nå for tiden (er nå 31+4). Så det kan nok forklare denne usigelige trøttheten. :)

Godt å høre at det er flere! Jeg har hatt en veldig opplagt periode, men nå de siste dagene har jeg sovet veldig dårlig på natta, føler meg ikke trøtt idet jeg legger meg i senga, men blir kjempetrøtt og sliten på dagen. Veldig kjedelig nå som vi har ferie, og føler ikke jeg møter så mye forståelse fra mannen:(
Offf :( det er ikke gøy :( du er gravid, og da må du få lov til å føle deg dårlig :(

Her er det dårlig søvn/null søvn om natta pga mye ubehag, så det blir masse hviling på dagen når jeg kan :)

Sover ikke mye, kanskje 3-4 timer i døgnet, men er overraskende opplagt likevell :) må bare være snill med meg selv nå og ta en lur når jeg føler for det :) og er 33+0 nå etter kl.12 :D Er mye nerver og tanker som holder meg våken, så er kanskje ikke så rart jeg er våken og rastløs mesteparten av døgnet :)

Jaa guri, altfor trøtt for tia! Selvom jeg sover 8-10 timer om natta, så blir jeg så trøtt på dagen at jeg mistenker at jeg sover med et øye åpent og bare lurer meg selv til at jeg sover på natta.. Finnes jo ingen gode stillinger lenger heller, vil jo aller helst ligge på magen eller ryggen :eek:

Back
Topp