Dove summer glow

Nanne-Mi

Venter min tredje skatt <3
Noen som vet om denne er ok å bruke i graviditeten? Så et innlegg der noen hadde spurt dove om dette, og de skrev at det var trygt. Men klarer ikke helt å stole 100% på det :p

Jeg har selvlysende bein og til uka er det meldt skikkelig varmt her...så er litt krise..haha!

Hei!

Det er ytterst få kremer som er potensielt farlige under svangerskapet, fordi de ingen kremer trekker så langt inn i huden at det gjør noen forskjell for resten av kroppen.
Kremer du får på butikken/apoteket uten resept, er helt trygge. :)
Dette er bare en fuktighetskrem med litt farge i, som legger seg utenpå huden. ;)

Du kan trygt bruke denne.
Ellers hadde det stått advarsler i "huet og ræva." ;)

Tusen takk for svar :) ganske desperat når det gjelder potensielle farer for den lille :p
Hei!

Det er ytterst få kremer som er potensielt farlige under svangerskapet, fordi de ingen kremer trekker så langt inn i huden at det gjør noen forskjell for resten av kroppen.
Kremer du får på butikken/apoteket uten resept, er helt trygge. :)
Dette er bare en fuktighetskrem med litt farge i, som legger seg utenpå huden. ;)

Du kan trygt bruke denne.
Ellers hadde det stått advarsler i "huet og ræva." ;)

Tusen takk for svar :) ganske desperat når det gjelder potensielle farer for den lille :p
Det skjønner jeg, men du kan stort sett leve akkurat som før, med unntak av alkohol, tobakk, enkelte matvarer, og enkelte medisiner.
Vi har veldig(!) strenge regler her i Norge, både på mat og alt av skjønnhetsprodukter, så du er helt trygg! :)

Kan være lurt å teste det på et lite område for å se om du reagerer på det, da. Ting kan være annerledes når man er gravid. Frisøren min er sykemeldt fordi hun begynte å reagere på kjemikaliene som gravid. Og jeg fikk kløende utslett sist jeg prøvde brunende fuktighetskrem, så selvbruning skyr jeg unna. Var ikke gøy å klø hele natta. :p

Ikke bruk bha syrer, c vitamin syrer og rentynoil(?) syre når du er gravid og ammer :)

Noen som vet om denne er ok å bruke i graviditeten? Så et innlegg der noen hadde spurt dove om dette, og de skrev at det var trygt. Men klarer ikke helt å stole 100% på det :p

Jeg har selvlysende bein og til uka er det meldt skikkelig varmt her...så er litt krise..haha!
Ååh tror jeg må bruke den jeg også :)
Bruker du den i ansiktet også?
Og eksfolierer du huden eller noe før påføring? :p

Back
Topp