Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne var grei syns jeg!
http://www.norskdoulaforening.no/index.html
Sent from my iPhone using BV Forum
Men kunne DU ønske å ha henne med?Går til en Doula/svangerskapsterapaut nå mens jeg er gravid men tviler på at mannen vil ha henne med på fødselen.
Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014
Men kunne DU ønske å ha henne med?
Nja.. hvis ikke søs skulle vært med kanskje. Men det blir for mange hvis alle tre skulle vært med.
Mannen har ikke bestemt seg for om søs får være med ennå heller..
Det tenker jeg også. Hvis jeg ønsket å ha med meg søstern min så hadde det vært mitt valg.Du som skal føde, du som bestemmer vel?Selvfølgelig skal mannens ønske tas hensyn til men han vil vel at du skal ha en best mulig fødselsopplevelse?
Du som skal føde, du som bestemmer vel?Selvfølgelig skal mannens ønske tas hensyn til men han vil vel at du skal ha en best mulig fødselsopplevelse?
Jo.. sant det. Men føler ikke jeg kan overkjøre han heller.. er jo mest sannsynlig hans første og siste baby
Jo.. sant det. Men føler ikke jeg kan overkjøre han heller.. er jo mest sannsynlig hans første og siste baby dette!
Nei, mente heller ikke at han skulle overkjøres. Mannens ønsker skal selvfølgelig respekteres, men jeg hadde blitt utrolig skuffet over min mann hvis jeg hadde et sterkt ønske eller behov for en ekstra støttespiller og han nektet. Da skulle grunnen vært særdeles god!
Ja.. jeg prøver jo å overtale han. Men tror problemet ligger i at han kanskje føler at jeg ikke synes han er "god nok" for meg under fødselen?