Dotter i ørene

enda.en.skatt

Elsker forumet
*MIA*
Andre som er plaget? Får dotter/undertrykk med en gang jeg beveger meg litt. Føler jeg lever inni ei boble. Var veldig plaget forgje svangerskap også. Ble faktisk henvist til øre neste hals legen til slutt. Tror han snakka om at noen gravide får åpen trompet eller noe sånn.
Er ikke tett i nesa nemlig.
Gav seg rundt uke 20 sist så håper det gjør det denne gangen også.
 
Dette har eg aldri opplevd før, nokon her inne som har opplevd noko lignande? :eek:
 
Tror det henger sammen med det å ha tett nese som mangen får under graviditeten:) finner en del om en googler. Tror ikke det er veldig vanlig da.
 
Andre som er plaget? Får dotter/undertrykk med en gang jeg beveger meg litt. Føler jeg lever inni ei boble. Var veldig plaget forgje svangerskap også. Ble faktisk henvist til øre neste hals legen til slutt. Tror han snakka om at noen gravide får åpen trompet eller noe sånn.
Er ikke tett i nesa nemlig.
Gav seg rundt uke 20 sist så håper det gjør det denne gangen også.

Sniker fra oktober :) fikk det sånn i uke 6 og har det enda i uke 40. Heldigvis skjer det nesten aldri hjemme men er konstant tett i høyre øret når jeg er utenfor døra. Håper du slipper unna med å bare gå til uke 20 igjen, det er fryktelig irrriterende i lengden!
 
Andre som er plaget? Får dotter/undertrykk med en gang jeg beveger meg litt. Føler jeg lever inni ei boble. Var veldig plaget forgje svangerskap også. Ble faktisk henvist til øre neste hals legen til slutt. Tror han snakka om at noen gravide får åpen trompet eller noe sånn.
Er ikke tett i nesa nemlig.
Gav seg rundt uke 20 sist så håper det gjør det denne gangen også.

Hei
Har du blitt bedre? Jeg har fått dotter i ørene. Bare når jeg er ute eller på jobb. Hjemme er jeg bra. Har du gjort noe med det?
 
Hei
Har du blitt bedre? Jeg har fått dotter i ørene. Bare når jeg er ute eller på jobb. Hjemme er jeg bra. Har du gjort noe med det?
Synes faktisk det er kommet seg litt :) ikkje gjort annet en å komme lenger i svangerskapet rett og slett. Her kan jeg ikkje skjønne at det er annet en hormoner som gjør det.
 
Slenger inn et tips fra da jeg hadde dotter i ørene som liten: hold deg for nesen og blås lett, åtte ganger på rad, repeter noen ganger for dagen. Du skal ikke blåse ut hjernen, bare jobbe med å få vekk dottene. Hele hodet henger jo sammen (heldigvis) så det er ikke langt fra tett nese til tett lenger bak. :) jeg har også dotter, men jeg har tett nese også.
 
Back
Topp