Dotter i ørene!

Mammahjertet

Elsker forumet
Jeg har hatt dotter i ørene siden forrige lørdag, og jeg holder på å bli gal!!!

De kom på en flytur og har blitt der siden, har vært lettere forkjølet i 9 dager, så det kan jo være noe av grunnen. Men det er utrolig irriterende og til tider nesten litt vondt.

Hvordan kan jeg få de bort?
Har prøvd å holde for nesa og blåse til jeg omtrent blir blå i trynet, da hender det at jeg kjenner at de "flytter" på seg, men så fort jeg slutter å blåse er det like ille :-(

Prøvd å helt litt olje inn?
Har du øreskylder?

Tror nesespray kan hjelpe og?

Har samme problemt! Verken nesespray eller olje har hjulpet her. Oljen gjorde det egentlig vondt verre :/
Er midt i en apocillin-kur pga bihulebet som gikk for langt, fikk ørevondt med påfølgende kjempedott og øm kjeve. Bihulebetennelsen er nesten borte, men kjempedotten is still going strong *knurr*. Er rett og slett hørselshemmet på høyresiden :(

Gutt født 09
Baby sept 13

Fikk en stor "dott" i ene øret mitt i fjor. Var døv på den siden så bf måtte stå opp og ta seg av sønnen vår sia e ikke hørte han. Dro til ørelegen min og fikk sjekk på ka det va. Viste seg å være tykk væske bak trommehinnen som lå å presset på trommehinnen. Fikk nasonex nesespray som skulle brukes om kvelden. Den gjorde slimet tynt så det kom lettere ut via nesa.

Har prøvd olje og jeg bruker nesespray. Dotter i begge ørene, så jeg hører jo nesten ingenting :/

Back
Topp