Dotter i ørene...

Kineblomst

Gift med forumet
Siden jul da jeg hadde influensa, så har jeg hatt dott i øret som ikke vil ut.. Virker liksom som det er vann inni øret som bobler for å komme ut... ER det noen jeg kan gjøre for å få dette ut? er sååå irriterende, og begynner å gjøre litt vondt.
Har prøvd å blåse osv...
Eller er det legen neste? og hva kan legen gjøre?? hehe

Hadde desverre sånn når jeg var gravid.... Gikk ikke vekk før etter ungen var født...[8|]

Jeg hadde dotter i ørene KJEMPElenge, fikk nesedråper av legen, men klarer ikke ta det...

Nå er det sånn av og på... Har hatt dotter i ca to dager nå, så går det bort igjen, så på igjen osv....

ORIGINAL: Lasog

Hadde desverre sånn når jeg var gravid.... Gikk ikke vekk før etter ungen var født...[8|]

De forsvinner vel når jeg skal trykke ut denne lille karen :P

sliter med det samme selv, men går over etterhvert.
har prøvd mye for å bli kvitt det raskere men har ikke hatt noe effekt. og noen ganger har jeg måtta reist til lege for å få pencilin.

nå er jeg sånn nesten hele året. så er overlykkelig de få ukene jeg slipper unna den dotten[;)][:D]

ORIGINAL: sogn78

Trur kanskje eg ville prøvd sånn øreskyll som dei har på apoteket. Med dråpar og ein ballong som du skyller øyra med vatn, heiter Revaxør eller nåke lignande[:)]

Det hørtes ekkelt ut :P hehe...
skal innom apoteket i morgen og høre :P hehe

Back
Topp