Dott i øret

Preggos 123

Flørter med forumet
Novemberlykke 2018
Trenger tips! Har hatt dott i øret flere ganger i uken siden uke 11. Det er ganske irriterende. Tar litt saltvannsnesespray inni mellom, men usikker på effekten av dette. Ikke vondt, bare ille å ikke høre så mye og ikke vite mitt eget lydnivå.

Noen som har noen andre tips mot dott i øret? :)

Hørtes ganske så irriterende ut Har ikke noe særlig med tips annet enn jeg veit det finnes en spray for å løsne ørevoks. Den fåes kjøpt på apoteket. Lykke til. Håper du får bukt med problemet!

Hadde også dott i øret i flere uker! Prøvde alt mulig rart, fikk sjekket det av legen og, og hun fant ikke noe unormalt :p er nok pga hormonene. Gikk over av seg selv, men var utrolig irriterende da jeg hadde det..

Bruker vanlig nesespray jeg, men jeg får dott pga trøbbel med kanalene mellom øret og bihulene så det må slimhinneavsvellende til.

Er plaget her også... føler jeg detter ut hele tiden :hilarious: men det er naturlig i svangerskap, er hormonelt så om noen mnd er vi kvitt det også:hilarious:

Ja, lest at det er veldig normalt, så har ikke gjort noe mer med det :-) 3 mnd igjen, så er det over, og får satse på at det ikke skjer i videre svangerskap. Heldigvis eneste plagen jeg har, så har vært veldig heldig :-D

Back
Topp