Han legen jeg var på på legevakten virket veldig ung og nyutdannet og sa ikke så mye annet enn at det var en betennelse og at jeg måtte ha de dråpene som visstnok skulle være antibiotika.
Idag fortalte jeg legen hva jeg hadde fått og han sa at det ikke var antibiotika. Han kikket i øret mitt og mente det var en infeksjon og væske i øret og ga meg ordentlig antibiotika i pilleform, ery-max eller noe sånt. Jeg har en hoste og forkjølelse som ikke har gått over på to uker i tillegg, og nesen har blitt veldig hoven, derfor ville han gi meg denne som skulle virke på både øre, nese og hals. Men jeg kom på i etterkant at grunnen til at han så væske kanskje var pga øredråpene. Sålenge jeg har brukt de så har det vært klissete i øret. Håper ikke jeg har fått antibiotika feilaktig nå da..det er vel ikke farlig å ta det selvom man kanskje egentlig ikke skulle hatt det? Jeg sa jo at jeg hadde fått øredråper på legevakten så han burde isåfall ha tenkt på det. kanskje han kan se forskjell på det og annen væske?