Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har utsatt til mars når jeg er 13-14 uker, siden FHI anbefaler detNår tenker dere å ta den? Ser det står snbefslt i 2 og 3 trimester. Blir så usikker, skal egentlig ta den om 2 uker.. men kanskje jeg bør vente da![]()
Når tenker dere å ta den? Ser det står snbefslt i 2 og 3 trimester. Blir så usikker, skal egentlig ta den om 2 uker.. men kanskje jeg bør vente da![]()
Har ingen andre underliggende sykdommer / risikofaktorerJeg venter også til 2. semester. Så håper jeg ingen spør om jeg har tatt 3. dose i mellomtiden![]()
Det stemte nesten, bare at det er et par uker siden sms-en kom
Skal ta den i uke 14, fastlegen min var enig i det Ah ja, det er så irriterende med alle som spør «har du tatt 3. dose». Føler ikke jeg kan svare ærlig uten å forklare hvorfor jeg venter et par måneder.Jeg venter også til 2. semester. Så håper jeg ingen spør om jeg har tatt 3. dose i mellomtiden![]()
Sier bare at jeg fikk dose 2 sent, derfor kan jeg ikke ta før marsAh ja, det er så irriterende med alle som spør «har du tatt 3. dose». Føler ikke jeg kan svare ærlig uten å forklare hvorfor jeg venter et par måneder.